Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:59:24 GMT

برگزاری جشنواره صنایع دستی در گلبهار

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۸۷۰۴

برگزاری جشنواره صنایع دستی در گلبهار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت:برندسازی، تهیه بانک اطلاعات توانمندی‌های هنری شهروندان و همچنین تبدیل شهر جدید گلبهار به قطب فرهنگی از اهداف این جشنواره است.

وی  ادامه داد: حضور همه شهروندان از طریق کانال‌ها فضای مجازی، نصب بنر‌ها و همچنین از طریق وب سایت شرکت عمران گلبهار انجام خواهد شد که علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند در مهلت اعلام شده در نمایشگاه حضور یافته و آثار خود را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار  افزود: همه هنرمندان و خلاقان آثار هنری با مشارکت زیاد در این جشنواره زمینه معرفی استعداد‌ها و خلاقیت‌های خود را فراهم کنند.     انتهای پیام//م.ا       جشنواره هایی برای رونق شهرهای جدید کشور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان