Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:36:10 GMT

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در اردبیل (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۸۷۵۵

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در اردبیل (گزارش تصویری)

به گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان در محل مصلی اردبیل برگزار می‌شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل عکس جزءخوانی قران مصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته گفت: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

او بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

او به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف افزود: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد