Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

7242...0922: احتراماً با توجه به بخشنامه سازمان امور استخدامی و بند شش قانون متعهدین به خدمت آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ، دانشجو معلم کارمند دولت محسوب شده و حداقل حقوق شامل آنان نیز می گردد که وزارت آ.پ علیرغم ابلاغ از اجرا سرباز زده است. از شما درخواست رسیدگی فوری و جدی داریم.

 

2431...0912: علی رغم نامگذاری سال ۹۸ بعنوان حمایت از تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرموده رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر اینکه هیچ یک از مراکز تولیدی نباید تعطیل باشد متاسفانه کارخانه تولیدی عظیم خودرو که بنده و مشتریان زیادی اعلام آمادگی برای تکمیل وجه جهت تحویل گیری خودرو نموده ایم مدت زیادی است که از سوی مراجع قضائی تعطیل گردیده است با توجه به اینکه مشتریان زیادی خواستار ادامه تولید کارخانه هستند لطفا رسیدگی فرمائید.

 

2775...0919: سلام عضوی از اعضای تعاونی مسکن قدر واقع در زیبادشت بالا که من به شخصه 8 ساله که گرفتار شدم به وعده آماده شدن سه ساله متاسفانه هرچی پول میریزیم اصلا هیچ کاری انجام نمیشه نه جواز گرفتن تازه سند زمین رو تو رهن شرکت اکسین گذاشتن و آهن الاتی که گرفتن خرج پروژه نشده آهن های کار شده هم تماما داره زنگ میزنه هر جا شکایت می کنیم ترتیب اثر نمیدن.


1895...0911: باعرض سلام و خسته نباشيد. تحت پوشش بهزيستى هستم، سال85 سهام عدالت ثبت نام کردم ولی ميگن اسمت در رايانه هست ولی ثبت نشده و همينطوربلاتکليف موندم من چکارکنم ميشه لطفا پيگيرىکنيد ممنون.

 

5255...0912: خودروهای ثبت نامی و آمادگی کامل برای تکمیل وجه برای تامین قطعات ckd برای تولید خودرو در حال حاضر به دستور مرجع قضایی تعطیل شده هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست. سپاس از پیگیری شما

 

0940...0915: سلام. ضریب تعدیل سال 97 در حقوق استخدامی های ماده 28 اعمال نشده و این خلاف قانون است . لطفا پیگیری نمایید.

 

1314...0930: سلام خسته نباشید. ازتون عاجزانه خواهش میکنم ساخت مسکن مهر شیرودی سرپل ذهاب رو بررسی کنید و از مسولین بخواین زودتر آماده بشن ما توان اجاره خونه با ماهی 900 هزار توی سرپل ذهاب رو نداریم.

 

4220...0912: آمادگی کامل برای تکمیل وجه برای تامین قطعات ckd برای تولید خودرو درحال حاضر بنا به دستورمرجع قضایی تعطیل شده و هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست .


2523...0922: سلام خسته نباشید ما پانصد نفر عضو تعاونی قدر واقع در منطقه 22 تهران شهرک چشمه هفت ساله که از این تعاونی آپارتمان پیش خرید کردم ولی آ جر روی آ جر نرفته خواهش میکنم صدای ما را به گوش مسئولین برسونید ممنون از لطفتون.

 

 7463...0912: 4000 خانواده منتظر صدور مجوز از طرف مسولین قضایی برای ادامه تولید کارخانه عظیم خودرو در بروجرد هستند اما هیچ مرجعی پاسخگو نیست.

 

4622...0917: باسلام به برنامه به دعوت شما ما کارکنان استخدامی رسمی راه آهن هرمزگان هستیم با آزمون سرکار امدیم بعد از۲۰الی۲۵سابقه بدون هیچگونه رعایت قانون و مقرراتی یا رضایتی به بخش خصوصی به نام شرکت تراورس همان اریامنصور واگذر کردن خیلی از همکاران در راهن نگه داشتن باعث تضعیف حق و حقوقمان شد مدارک موجوداست از پیگیری شمامتشکریم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد

آیین عملیات ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی امروز به صورت نمادین ۳۲۷ قطعه زمین به تعاونی کارکنان جهادکشاورزی در شهر مهاباد واگذار شد.

هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی در این مراسم، گفت: واگذاری زمین و تامین مسکن کارکنان جهادکشاورزی یکی از اولویت‌های وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

وی افزود: توجه به معیشت و مسکن کارکنان در دستور کار وزارت‌خانه قرار دارد و کارکنان جهاد که جزو حداقل بگیران کارمندان دولتی هستند با واگذاری زمین در قالب تعاونی صاحب مسکن خواهند شد.

خسرو شهبازی مدیرکل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم، گفت: فرم جیم بیش از ۸۰ درصد کارکنان سازمان در این استان سبز است که نشان می‌دهد تاکنون از هیچ خدمات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده اند.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده، گفت: در قالب این ۳ طرح حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کنیم.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم، گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کار‌های شایسته دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن نیرو‌ها و کارکنان دولت است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار نفر برای ساخت مسکن در مهاباد متقاضی هستند، افزود: اهدای اراضی از طریق این طرح‌ها و همچنین الحاق آنها به محدوده شهر و روستا با هدف تامین زمین برای ساخت‌وساز مسکن مردم در دستور کار قرار دارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد