Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : با توجه به تامین اعتبار ۷ بزرگراه، پروژه‌ها در حال اجرا هستند و مطالباتی نیز از سوی پیمانکاران ایجاد شده که امیدوار هستیم هر چه زودتر شاهد پرداخت آن باشیم.

وی گفت : پروژه کرمانشاه به کامیاران یکی از پروژه‌های در حال ساخت است که اجرای آن از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است، اما تاکنون به اداره کل راهداری استان تفویض اختیار نشده و دارای مشکل اعتباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی به پروژه ۸ کیلومتری قصرشیرین به سرپل‌ذهاب پرداخت و تصریح کرد: مسیر اسلام آباد به حمیل به طول شش‌ونیم کیلومتر نیز در حال ساخت است که در نهایت تا یک ماه آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید که در بحث سفر زائران اربعین به کشور عراق تاثیرگذارند.

به گفته وی، ساخت پروژه راه اصلی مسیر گیلانغرب به مرز سومار به تازگی آغاز شده در ماه مبارک رمضان کلنگ‌زنی آن صورت گرفت و پیمانکار در آن مشغول به کار شده است.

شریفی گفت: یک پروژه راه اصلی دیگر نیز در محور ثلاث به سونام در حال انجام است که امید می‌رود با تامین اعتبار هرچه زودتر شاهد اتمام و بهره‌برداری از آن باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات ساخت عمده پروژ‌ها با هدف‌گذاری طولانی مدت شروع شده و به دلیل طول مسیر نباید انتظارداشت در مدت کوتاه مورد بهره‌برداری قرار یگیرند. اما پروژه‌هایی با طول کم‌تر از ۱۰ کیلومتر زودتر آماده بهره‌برداری خواهند شد. مسیر اسلام‌آباد و قصر شیرین در چنین شرایطی است و احتمالا زودتر به بهره‌برداری می‌رسد

شریفی تصریح کرد: ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر دیگر از پروژه کرمانشاه به کامیاران به صورت ۲ بانده و بزرگراهی اجرا می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تامین اعتبار ۷ بزرگراه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب مهاباد و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴۱ روستایی گلینان از محل پروژه‎های محرومیت زدایی مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و وصول نتیجه شوند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم