Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@14:10:18 GMT

مرکوری، بیمه‌نامه هوشمند سفر بیمه کوثر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۹۱۲۸

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام بیمه کوثر، این بیمه با همکاری شرکت استارت‌آپی هرمس شریف به‌تازگی محصولی نوین تحت عنوان «مرکوری» را به بازار بیمه کشور معرفی کرده است. از آنجایی که بیمه‌گذاران در تمام طول سال به بیمه بدنه نیاز ندارند، اپلیکیشن صدور بیمه بدنه کوتاه‌مدت توسط شرکت بیمه کوثر راه‌اندازی شده تا بیمه‌گذاران بتوانند خودرو خود را در یک بازه زمانی محدود تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل صدور بیمه‌نامه هوشمند سفر به ترتیب شامل مشخص کردن مبدا و مقصد سفر، ارسال درخواست و برآورد هزینه، بارگذاری تصویر گواهینامه و کارت ماشین، عکس گرفتن بیمه‌گذار از خودرو و ارسال آن و در نهایت تأیید و صدور بیمه‌نامه می‌شود.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه مهم‌ترین مزیت مرکوری است. با صدور آنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری کارشناس بیمه و فقط با طی مراحل تعیین‌شده در اپلیکیشن که شامل انتخاب مقصد، عکاسی با تلفن همراه از خودرو و صدور بیمه‌نامه بدنه می‌شود، زمان صدور بیمه‌نامه به چند دقیقه کاهش می‌یابد. از طرف دیگر به واسطه کوتاه‌مدت بودن صدور این بیمه‌نامه و اینکه فقط برای مسیر و زمان مشخصی خودرو تحت پوشش بیمه است تا حدود زیادی از هزینه‌های بیمه بدنه خودرو کاسته می‌شود؛ یعنی بیمه‌گذاران به جای پرداخت سالانه بیمه بدنه فقط برای چند روز سفرشان خودرو خود را بیمه می‌کنند.

اپلیکیشن مرکوری شباهت زیادی به تاکسی‌های اینترنتی دارد و شما با انتخاب مبدا و مقصد سفرتان و تعداد روزهای آن قیمت اعلام‌شده از سوی شرکت بیمه کوثر بابت بیمه بدنه طی روزهای سفرتان را دریافت می‌کنید. برای مثال قیمت پنج روزه بیمه بدنه برای یک خودرو پراید با مسیر تهران به چالوس با توجه به مدل خودرو بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید این بیمه‌نامه می‌توانند از طریق نشانی https://65e3.app.link/BQTIe7LJ6W اپلیکیشن مرکوری را دانلود کنند و از مزایای این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز