Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در حکمي از سوي رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، سرپرست اداره‌کل ميراث‌فرهنگي استان بوشهر منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر علي‌اصغر مونسان معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، در حکم خود، محمدحسين ارسطوزاده را به‌عنوان سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي استان بوشهر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم دکتر مونسان خطاب به ارسطوزاده آمده است:
«نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالي، به موجب اين حکم به‌عنوان "سرپرست اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان بوشهر" منصوب مي‌شويد.
اجراي برنامه‌هاي خلاقانه در حوزه گردشگري و صنايع‌دستي، تعريف مسيرهاي جديد گردشگري، برنامه‌ريزي جهت تقويت تورهاي گردشگري، افزايش کيفيت هتل‌ها و رستوران‌هاي سنتي و بين‌راهي، ايجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌هاي صنايع‌دستي، حفاظت و پاسداري از ميراث ارزشمند فرهنگي‌تاريخي و مرمت و احياي بناهاي تاريخي، ارتقاي سطح مهارت هاي علمي و عملي پرسنل و استفاده حداکثري از بخش خصوصي و بهره‌گيري از توان تخصصي صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انساني موجود و تعامل جدي با مديريت عالي استاني، هماهنگي با حوزه‌هاي ستادي، توجه به مسائل انساني، ايجاد فضاي صميمي و دوستانه با فراهم کردن زمينه‌هاي پيشرفت شغلي کارکنان از مهم‌ترين شاخصه‌هايي است که انتظار مي‌رود در راستاي تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به‌عمل آيد.
توفيق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و فرهنگ و هنر کشور عزيزمان ايران با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد از درگاه حضرت حق خواستارم.»


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست ميراث فرهنگي بوشهر منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب