Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@22:16:48 GMT

قبض برق مشترکین پرمصرف ماهانه صادر می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۹۶۲۶

مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از صدور صورت‌حساب مشترکان پرمصرف خانگی برق به صورت ماهانه خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، سیدکمال غیاثیان مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: با هدف تهیه بانک اطلاعاتی از مشترکین خانگی پر مصرف، اطلاع رسانی به آن‌ها و نظارت بر نحوه اصلاح و رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی برق، قرائت، صدور و توزیع صورت‌حساب برق مشترکین پرمصرف خانگی در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور به صورت ماهانه براساس مصارف واقعی محاسبه و به صورت قطعی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی مصرف ماهانه مشترکین پرمصرف خانگی را در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال ۲۰۰ کیلووات ساعت اعلام کرد و افزود: مصارف میان دوره این گروه از مشترکین در سایر ماه‌های سال (خارج از دوره قرائت) نیز براساس مصرف دوره مشابه سال قبل برآورد و صورتحساب میان دوره با توجه به مصرف برآورد شده و با شرط اینکه مبلغ برآوردی مساوی و یا کمتر از ۵۰ درصد مبلغ دوره قبل مشترک باشد، محاسبه و صادر می‌شود. مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تصریح کرد: صورت حساب قطعی این قبیل اشتراک‌ها که برای آنان صورت حساب میان دوره‌ای صادر شده است، پس از قرائت مصرف واقعی، در پایان دوره قرائت دو ماهه محاسبه و صادر می‌شود. وی در پایان ضمن دعوت از تمامی مشترکین تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی، تأکید کرد کارشناسان معاونت خدمات مشترکین این شرکت در حوزه ستادی و مناطق آماده پاسخ گویی به سؤالات احتمالی مشترکین و مصرف کنندگان برق در خصوص راهکار‌های بهبود مصرف انرژی و تشریح چگونگی محاسبه بهای قبض مصرفی مشترکان هستند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صدور قبض قبض برق مشترکان پرمصرف وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند