Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، بابیان اینکه تردد در تمامی محورهای شرق استان فوق سنگین است، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در تمامی نقاط این محور شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عبور وسایل نقلیه در مسیر آزادراه تهران ـ پردیس، جاجرود، کمربندی بومهن، رودهن و... به سمت هراز و شمال کشور  فوق سنگین است و هم‌وطنان در چنین شرایطی سفری را آغاز نکنند.

محبی افزود: عبور خودروها از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم و فوق سنگین است و پس‌زدگی بار ترافیکی را در طول مسیر و شهرهای عبوری این محور شاهد هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز فوق سنگین است و تردد به‌کندی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هم‌وطنان به‌هیچ‌عنوان سفری را در این شرایط ترافیکی آغاز نکنند زیرا چندین برابر زمان معمول برای رسیدن به مقصد باید وقت صرف کنند.

محبی اظهار کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، صبر و شکیبایی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی در طول مسیر می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات شود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در این شرایط طول مسیر را باید جزئی از سفر خود بدانند و پیش از آغاز مسافرت با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز مسافرت کنند تا در ترافیک‌های این‌گونه مواجه نشوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در مسیر روستای شبانکاره به روانسر
  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان