Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس از تلاش برای فراهم کردن مطالبات کادرفنی این تیم و مذاکره برای تمدید قرارداد سه ساله با برانکو ایوانکوویچ خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده است اما نگرانی بزرگی از ساعاتی بعد از برگزاری جشن قهرمانی گریبان هواداران این تیم را گرفته است؛ موضوع مربوط به آینده کاری برانکو ایوانکوویچ و تمدید قرارداد با او.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیسی‌ها که طی چهار سال اخیر به بزرگترین افتخارات خود با مرد کروات دست یافته‌اند، نمی‌خواهند به روزهای گذشته بازگردند و شرایط را در فصل آینده مبهم استارت بزنند. خواسته آنها نیز کاملا روشن است و تمدید قرارداد با برانکو.


ایرج عرب در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس می‌گوید: قهرمانی پرسپولیس در جام حدفی را تبریک می گویم. در سایه لطف خداوند و همکاری نزدیک بین کادرفنی، بازیکنان و مجموعه مدیریتی باشگاه و حمایت خالصانه هواداران این قهرمانی‌ها حاصل شد. وحدت، دوستی و مودت در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و آرامش و هم‌افزایی در این باشگاه حاکم بود.


وی در ادامه صحبت‌های خود می‎گوید: دوری از حواشی و تنش‌ها در این قهرمانی تاثیرگذار بود. یکی از موارد بسیار مهم و غیرقابل انکار در قهرمانی‌های ما حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس است که با در نظر گرفتن انصاف او به عنوان یک مربی حرفه ای، با اخلاق و انسانی شریف فعالیت می‌کند. برانکو و باشگاه همواره تعامل بسیار خوبی با هم دارند و همواره دنبال این هستم که همکاری‌مان به هر نحوی که امکان‌پذیر است ادامه یابد.


مدیرعامل پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با سرمربی خود گفت: بارها تمایل خود را برای ادامه حضور برانکو در پرسپولیس اعلام کرده‌ایم. البته او یک فصل دیگر قرارداد دارد اما صحبت از تمدید قرارداد در این وضعیت چندان وجاهتی ندارد. قطعا برای تمدید قرارداد بلندمدت برانکو آمادگی لازم را داریم و این موضوع را به خودش و وکیلش هم اعلام کرده‌ایم.


وی درباره مطالبات برانکو گفت: بدهی به برانکو داشتیم که بخشی از آن را پرداخت کرده‌ایم و دنبال این هستیم بخش دیگرش را هم ظرف روزهای آتی پرداخت کنیم. بیشتر بحث ما با برانکو مالی است تا ارتباط طرفین. او، کادرفنی و بازیکنانش جمع متحدی هستند و ما هم ارادت ویژه ای به برانکو داریم. اراده کامل و قوی برای ادامه فعالیت با سرمربی‌مان داریم. تلاش شبانه‌روزی‌مان را به کار گرفته‌ایم تا در روزهای آتی آن بخش مالی را هم حل کنیم تا نگرانی‌ها از بین برود.


مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که بیش از 500 هزار دلار دیگر از مطالبات برانکو ایوانکوویچ باقی مانده که باشگاه به دنبال تامین آن است: بحث برانکو را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم تا مشکلات مالی‌اش حل شود. بی‌شک برای تمدید قراردادش هم تلاش جدی می‌کنیم.


ایرج عرب درباره نقل و انتقالات باشگاه نیز گفت: منتظر هستیم برانکو فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه بدهد تا فعالیت رسمی‌مان را شروع کنیم. مهم ترین برنامه‌مان این است که فصل نقل و انتقالات را به خوبی طی کنیم.


عرب درباره تسویه حساب با بازیکنان گفت: ماه پیش و همزمان با پرداخت مطالبات برانکو، ۲ قسط از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و ظرف روزهای آتی بخش دیگری هم به آنها پرداخت می‌کنیم. دیگر بحث مهم ما که جلسات زیادی هم درباره آن داشته ایم درآمدزایی از طریق حامیان مالی است. اگر این اقدامات نتیجه‌بخش باشد، برای فصل آینده پرداختی بازیکنان به روز می‌شود و مشکلات مالی به حداقل می‌رسد.

ایرج عرب برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ایرج عرب برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

کد خبر 846461 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد