Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@15:52:28 GMT

ونگر و مورینیو، گزینه‌های مربیگری نیوکاسل‌

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۰۴۶۷

آرسن ونگر و ژوزه مورینیو نامزد مربیگری تیم فوتبال نیوکاسل‌یونایتد شده‌اند.به گزارش بلاغ،این دو مربی نامی پیشین آرسنال و منچستریونایتد مورد توجه مدیریت آینده نیوکاسلی‌ها هستند.

براساس اعلام روزنامه دیلی‌میل، «خالد بن‌زاید ال‌نهیان» که در آستانه کسب اکثریت سهام نیوکاسلی‌ها قرارگرفته، 2 مربی بزرگ فرانسوی و پرتغالی را مورد نظر قرارداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که تیم در فصل اخیر توسط «رافائل بنیتس» اسپانیایی هدایت شد. مدیریت جدید در این اندیشه است که عذر این مربی اسپانیایی را خواسته و از بین دو مربی بزرگ، یکی را برگزیند.

البته ونگر که  از سال 1996 تا 2018 آرسنالی‌ها را هدایت کرد، در اظهارات اخیرش عنوان کرد هیچگاه تیمی از لیگ برتر را تمرین نخواهد داد.

در حالیکه مربی پرتغالی چند ماه قبل منچستریونایتد، در صحبت‌های اخیر خود از همکاری با تیم‌های انگلیسی استقبال کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!