Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، این چادرها با پرداخت وجه تخفیف‌دار در حال اجرا است که این طرح نیز با استقبال مردم مواجه شده و روزانه حداقل 70 قواره چادر نماز و 50 قواره چادر مشکی خریداری و تعویض می‌شود.

این در حالی است که در سال‌های اخیر طرح ملی نذر چادر با ارائه تخفیفی چشمگیر ، زمینه بهره مندی بانوان کشورمان را از چادرهای نو با دوخت ایرانی و پارچه ایرانی فراهم می سازد و البته هنوز هم چادرهای مشکی صرفا هنوز با پارچه وارداتی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله پوشش چادر در این سال ها، همواره در نمایشگاه های عفاف و حجاب مورد توجه کارگروه ساماندهی مد و لباس بوده و توجه ویژه ای به این مساله شده است.

هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان (گوهر زیبایی 2 ) تا تاریخ 14 خرداد ماه در محل بوستان آب و آتش برپا است.

انتهای پیام/

20 / 20 چادر مشکی تعویض چادر کهنه با نو چادر نماز نذر چادر بوستان آب و آتش نمایشگاه عفاف و حجاب نذر چادرمشکی در نمایشگاه عفاف و حجاب هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: چادر مشکی تعویض چادر کهنه با نو چادر نماز نذر چادر بوستان آب و آتش نمایشگاه عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: عفاف و حجاب از ارزش‌های انسانی است که مهم‌ترین آثار رعایت آن، ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه و امنیت برای  خود فرد است.

وی افزود: در قرآن کریم هم چهار آیه به واجب بودن حجاب و بیش از ده آیه در خصوص اهمیت عفاف آمده است.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: دشمن با ترفند آزادی بی قید و بند بانوان جوامع اسلامی، زمینه فروپاشی خانواده و جامعه و استیلا بر منابع این کشور‌ها را ایجاد می‌کند.

 در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • واکنش به یک مرگ در ساختمان وزرا؛ مساله حجاب بود؟
  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم