Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:34:50 GMT

اولیور کان از دانشگاه هاروارد مدرک گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۰۷۰۹

اولیور کان از دانشگاه هاروارد مدرک گرفت

اولیور کان، دروازه بان بزرگ و سابق تیم ملی آلمان، مدرک دانشگاه هاروارد دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اولیور کان از جمله ستاره هایی بود که بعد از خداحافظی از عرصه فوتبال تمایلی به حضور در دنیای مربیگری نداشت و ادامه فعالیت ورزشی او محدود به حضور در تلویزیون و کارشناسی شد.

 

 

حالا نشریه بیلد عنوان داشت که این دروازه بان بزرگ بعد از سپری کردن یک دوره چهار روزه تجارت BEMS، از این دانشگاه معتبر صاحب مدرک از این زمینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنیتا البرس، پروفسور دانشگاه هاروارد مدرس این دوره بوده و تعدادی از ستاره های بسکتبال ایالت متحده از جمله جولیوس راندل، کوین لاو، لوک امبا موته و تیم کاهیل نیز حضور پیدا کردند.

اولیور کان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها اولیور کان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم اظهار کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس‌جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهم‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی