Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آسیایی تاتنهام یکی از بازیکنان تاتنهام بود که در فینال مادرید عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.

طرفداری - سون هیونگ مین ستاره آسیایی تاتنهام، عنوان کرد که تیمش پس از شکست در فینال مادرید قدرتمندتر خواهد شد. دو تیم لیورپول و تاتنهام، روز شنبه (1 ژوئن مصادف با 11 خرداد) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل هم قرار گرفتند که قرمزها با پیروزی 2 بر 0 در این بازی، بر بام فوتبال باشگاهی اروپا تکیه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Football.London، ستاره اهل کره جنوبی اسپرز، نقش بسیار مهمی در رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. سون هیونگ مین در بازی برگشت مقابل دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک گل و در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مقابل منچسترسیتی، در مجموع دو بازی رفت و برگشت سه گل برای تاتنهام به ثبت رساند. با این حال، ستاره 26 ساله اسپرز، نتوانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا با باز کردن دروازه آلیسون بکر به تیمش کمک کند. مهاجم آسیایی تاتنهام اما، 36 ساعت پس از شکست تیمش در مقابل لیورپول در فینال مادرید، با انتشار پستی در حساب رسمی اش در اینستاگرام، از هواداران اسپرز تشکر کرد. او نوشت:

ما یک تیم هستیم و با هم برنده و بازنده می شویم. به این که عضوی از تاتنهام هستم، افتخار می کنم. فصل فوق العاده ای را سپری کردیم و سال آینده قدرتمند تر خواهیم شد. دوستتان دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد