Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ‌تاپ‌ها نسبت به رایانه‌های شخصی شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن‌ها است که در دنیای امروزی یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید و هر شخصی نیاز دارد تا در هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد، از این رو بازار رایانه‌های همراه به یکی از پررونق‌ترین کسب‌و‌کار‌ها در جهان تبدیل شده و شرکت‌های متفاوتی به تولید لپ‌تاپ مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه قیمت انواع مدل‌های لپ‌تاپ در بازار به تاریخ ۱۴ خرداد ۹۸ را مشاهده می‌کنید. قیمت لپ‌تاپ‌های مختلف در هفته‌های جاری تغییرات خاصی نداشته و اکثر محصولات با همان قیمت پیشین به فروش می‌رسند.

*قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارنتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت ایسوس

برند ایسوس در تمامی زمینه‌ها محصولاتی متنوع تولید می‌کند که نیاز تمامی سلایق بازار را برطرف ساخته و برای قشر‌های مختلف کارآیی دارد، لپ‌تاپ‌های این برند نیز از مدل‌های پایین‌رده و اقتصادی تا مدل‌های بالارده و باکیفیت تولید و عرضه شده که خریداران می‌توانند با توجه به قیمت مورد نظر، این مدل‌ها را خریداری نمایند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت لنوو

دوام و کیفیت لپ‌تاپ‌های لنوو در سال‌های اخیر موجب محبوبیت بالا این برند شده است. محصولات لنوو با استفاده از قطعات بالارده و قدرتمند با عمر طولانی و قیمت ارزان، از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های بازار رایانه‌های همراه به شمار می‌آیند. شاید لنوو را یک شرکت نوپا بدانید، اما این شرکت چند ملیتی نزدیک به ۱۵ سال است که لپ‌تاپ‌های خود را به بازار عرضه می‌کند و در چند سال اخیر حضور گسترده‌ای در بازار ایران داشته است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اپل

شرکت اپل در کنار تولید محصولات متنوع خود، سال‌ها است که به ساخت رایانه‌های همراه باکیفیت مشغول است که طرفداران زیادی در جهان دارد. لپ‌تاپ‌های این شرکت از نظر فنی همواره قدرتمند تولید می‌شوند و ظرافت به کار رفته در طراحی ظاهری لپ‌تاپ‌های اپل نیز به جذابیت بیشتر این محصولات کمک می‌کند. لپ‌تاپ‌های این شرکت در دو سری مک بوک ایر و مک بوک پرو تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت دل

شرکت دل از معتبرترین برند‌های حوزه تولید رایانه‌های همراه به شمار می‌آیند که با سال‌ها سابقه و فعالیت در بالاترین رده و ثبات در کیفیت محصولات توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و محصولات پرفروشی را به بازار عرضه کند. تنوع محصولات این شرکت و بازه قیمتی مناسب آن‌ها از دیگر دلایل محبوبیت این برند است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اچ‌پی

لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی برای کاربران حرفه‌ای ساخته شده اند، این شرکت با تجربه فراوان در تولید محصولات رایانه‌ای یکی از معتبرترین نام‌های این حوزه به شمار می‌رود. لپ‌تاپ‌های این شرکت نیز یا کیفیت و قیمت مناسب از برند‌های محبوب بازار ایران محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ایسر

سری Aspire شرکت ایسر در مدل‌های بسیار متنوع و با کیفیت توانسته‌اند رضایت خریداران را به خود جلب کند و به تنهای نماینده نام ایسر در بازار ایران باشند. سری اسپایر ایسر شامل مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تا گران قیمت است که هر کدام مشتریان مخصوص به خود را دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت در چند سال اخیر با خانواده سرفیس خود حضور قدرتمندی در بازار رایانه‌های همراه در جهان داشته است. این شرکت در بازار ایران نیز با مدل‌های مختلف سرفیس بوک و سرفیس لپ‌تاپ شناخته می‌شود، از ویژگی اصلی مدل‌های سرفیس می‌توان به طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت بالا آن اشاره کرد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ام‌اس‌آی

شرکت تایوانی ام‌اس‌آی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه‌ای در جهان است که بیشتر به واسطه مادربرد‌های خود مشهور است. این شرکت در حوزه تولید لپ‌تاپ نیز فعالیت می‌کند و مدل‌های متنوعی را به بازار ارائه داده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۲۴ اردیبهشت) +جدول

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد

محمدرضا صدیق پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار برای اسفندماه ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است که بدلیل مازاد تولید، هرکیلو مرغ مازاد با نرخ ۵۸ هزارتومان توسط پشتیبانی امور دام خریداری شده است تا در صورت نیاز به بازار عرضه شود.

او قیمت هرقطعه جوجه یکروزه را ۱۵ تا ۱۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش هزینه های تولید به طور متوسط هر قطعه جوجه یکروزه با نرخ ۲۰ هزارتومان باید عرضه شود تا تولیدکنندگان جوجه دچار چالش نشوند.

صدیق پور ادامه داد: بنابر جوجه ریزی های ماه های اخیر حدود ۳۰۰ هزارتن مزغ تولید می شود، درحالیکه نیاز ماهانه کشور۲۶۰ تا ۲۷۰ هزارتن است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با بیان اینکه در ایام عادی سال روزانه ۸ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است، افزود: بنابر رویکرد وزارت جهاد بخشی از مرغ های تولیدی صادر می شود تا ثبات در بازار ایجاد شود

به گفته او، با توجه به جوجه ریزی ۱۵۰ میلیون قطعه، حداقل ۱۰ درصد تولید برای ذخایر استراتژیک باید از سطح بازار جمع آوری شود تا تولیدکنندگان دچار چالش نشوند.

صدیق پور درباره آینده بازار مرغ گفت: با افزایش حجم تولید مازاد بر نیاز کشور پیش بینی می شود که هیچ گونه التهابی تا پایان ایام نوروز و ماه رمضان نداشته باشیم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • پنج تصویر فراموش‌نشدنی از بازار خودرو در سال ۱۴۰۲
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول