Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:08:12 GMT

فروش ۶۰ هزار تومانی گیلاس در تهران+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۱۲۷۷

فروش ۶۰ هزار تومانی گیلاس در تهران+عکس

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، قیمت نوبرانه در ورزهای اخیر با قیمت های بالایی به فروش می رسد به طوری که هر کیلوگرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به صورت عمده  32 هزار تومان و در سطح  خرده فروشیهای شهر  40 تا 60  هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 هر کیلگرم توت سفید 4 تا 6 هزار تومان، توت فرنگی 7 تا 18 هزار تومان، زرد آلو 6 تا 13 هزار تومان، گوجه سبز برقان 5 تا 13 هزار تومان، گیلاس 20 تا 32 هزار تومان، هلو 5 تا 12 هزار تومان و موز وارداتی 11 تا 13 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هرکیلوگرم ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران  2 تا 4 هزا تومان، طالبی 3 تا 5 هزار تومان، هندانه هزار و 500 تا 2 هزا و 500،  خبربزه 2 هزار و 500 تا 4 هزار و 500 تومان، خیار رسمی و گلخانه ای 2 تا 4 هزار تومان است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم پیاز هزار و 500 تا 3 هزار تومان، سبزی جور 2 تا 3 هزار تومان، سبزی خوردن 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان، سیب زمینی نو 4 هزار و 500 تا 6 هزار تومان و گوجه فرنگی 3 تا 5 هزار تومان است.

  

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران