Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت سالگرد ارتحال جان سوز امام خمینی (ره) اظهار داشت: بازگشایی مجدد سامانه «کارا» اتفاق خوبی در حوزه دریافت تسهیلات و ثبت طرح‌های اشتغالزایی بخصوص در حوزه اشتغال روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تجربیات سال گذشته شهرستان گناوه در زمینه جذب وام‌ها و تسهیلات اشتغال زایی امید است بتوان از این فرصت در بازنگری و اصلاح اطلاعات بخصوص طرح‌های اشتغال فراگیر در سامانه استفاده کرد.

فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم دقت در اجرای طرح‌های اشتغال زایی گفت: ادارات جهاد کشاورزی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت و معدن و تجارت و شیلات دقت کافی در اجرای طرح‌ها داشته باشند و طرح‌هایی به کارگروه معرفی شود که قابلیت اجرایی داشته واجرا کننده توانایی اجرای طرح را دارا باشد.

وی پیرامون سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری (سیتا) گفت: باید در طرح‌های کلان در این حوزه بیشتر به سمت کشت گیاهان گلخانه‌ای، افزایش گلخانه‌ها و تشویق کشاورزان و سرمایه گذاران در زمینه گسترش کشت گلخانه‌ای در شهرستان گام برداشت.

وی گفت: امسال شهرستان گناوه باید از شهرستان‌هایی باشد که در زمینه کشت گلخانه‌ای کار شود و این در دستورکار همه اعضا کارگروه قرار داشته باشد.

پاک نژاد با اشاره به ضرورت توجه به بخش گردشگری و بوم گردی در شهرستان گناوه بیان کرد: شهرستان گناوه در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های مناسبی است و جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حتماً در دستور کار اداره میراث فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: در زمینه استفاده از نیروگاه خورشیدی نیز در دستور کار باشد تا بتوان سرمایه گذاران در این زمینه جذب و این کار انجام شود.

وی پیرامون پرورش ماهی در قفس در شهرستان گناوه گفت: در زمینه پرورش ماهی در قفس در شهرستان گناوه باید مطالعه کامل و کار بیشتری انجام شود تا سرمایه گذاران در این قسمت هم جذب و وارد شهرستان شوند.

فرماندار گناوه یادآور شد: در چرخش سرمایه، سرمایه داران و سرمایه گذاران حمایت مالی خود را از بانک‌ها دریغ نکنند و سرمایه گذاران شهرستان گناوه در همین شهرستان سرمایه گذاری کنند و بر اساس سرمایه گذاری نیز بانک‌ها تسهیلات به آنها پرداخت می‌کنند.

وی گفت: از همه سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاران شهرستان گناوه درخواست می‌شود سرمایه خود را در همین شهرستان سرمایه گذاری کنند و باعث چرخش چرخ تولید و اشتغالزایی در شهرستان باشند.

کد خبر 4633088

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه کارگروه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد