Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ حسن پورقربان در مراسم یادواره شهدا (آبروی کوچه‌ها؛ افتخار محله) با محوریت پاسدار شهید مفقودالاثر موسی صادقی و شهدای محل، که در حسینیه روستای التپه برگزار شد، با بیان ضرورت قدم‌ نهادن در راه شهدا، اظهار کرد: قدم گذاشتن در مسیری که شهدای والامقام ترسیم کرده‌اند از جمله وظایف و رسالت‌های خطیری است که بر عهده ما گذاشته‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمن در حذف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه؛ بیان کرد: پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار مانند تیری است بر پیکره دشمن که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه می باشند.

فرمانده سپاه بهشهر در ادامه تاکید کرد: در بخش فضای مجازی نیز باید هوشیارانه عمل کرد زیرا دشمن به دنبال باور و اعتقادات دینی ملت ایران به ویژه در گروه سنی نوجوان و جوان است.

وی افزود: اگر امروز در قله پیشرفت و آبادانی در جای جای کشورمان هستیم مدیون خون شهدا و برکت وجود ایثارگران می باشد؛ پس باید از زندگی آنها درس بگیریم و الگو برداری کنیم و ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل و رهبر باشیم.

سرهنگ پاسدار پورقربان در ادامه با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران توفیقی است که امروز نصیب مان شده است و این امر موجب زنده نگه داشتن یاد آنها می شود؛ خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست و نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره های گرامی را بگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند به استناد آیه شریفه 169 سوره آل عمران اشاره کرد و اظهار کرد: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند.

وی افزود: اینکه خانواده ها؛ فرزندان خود را تقدیم انقلاب و میهن کردند کار کمی نیست و این امر نزد خداوند بی اجر نمی ماند.

فرماندهی بسیج مقاومت سپاه ناحیه بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا از جمله افرادی بودند که در مقابل استکبار جهانی و منافقین کوردل که قصد آسیب رسانی به دین و مملکت را داشتند، در زمان حیات خود همواره با الگوگیری از بنیانگذار جمهوری اسلامی و علمای اعلام به مبارزه پرداختند و حتی بعد از حیات خود نیز با توصیه هایی که در وصایای خود آورده اند موضوع استکبار ستیزی را متذکر شده اند.

وی درباره اتحاد و همبستگی مردم در زمان توطئه‌های دشمنان؛ افزود: همان‌طور که ابتدای پیروزی انقلاب همه مردم با اتحاد و همبستگی در کنار هم در میدان جنگ متحد و یک صدا بودند اکنون هم با اتحاد و انسجام لازم مقابل نقشه‌های دشمن می‌ایستیم و همان‌گونه که شهدا با استقامتشان در طول هشت سال دفاع مقدس نقشه‌های دشمنان را برملا ساختند ما هم با اقتدا با ولایت‌فقیه با قلم و علم سازنده خود توطئه‌های استکبار را از بین خواهیم برد.

سرهنگ پورقربان در ادامه عنوان کرد: در موقعیت فعلی؛ دشمنان با همه ابرازهای خود در برابر جمهوری اسلامی ایران هستند، اما یاد و نام شهدای گران‌قدر اسلام، صبر و استقامت مردم در برابر فشارهای استکبار جهانی را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه حقیقت امر آنست که اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ایثار گران به خوبی برای مردم معرفی گردد و به قالب های کلیشه ای و بیان های ژورنالیستی محدود نگردد، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت؛ اظهار کرد: تقویت باورهای دینی و ملی که امروزه جزء اصلی ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می آید و در ردیف مهمترین وظایف ماست، از جمله مواردی است که با معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمان های ناب آن بزرگواران در سطحی فراگیر تحت تأثیر قرار می گیرد.

سرهنگ پاسدار حسن پورقربان در پایان گفت: یکی از طرقی که می توانیم ادای دین نماییم، شناساندن فداکاری ها و رشادت های همه جانبه شهدا بر نسل های جوان است.

گفتنی است مراسم یادواره شهدا (آبروی کوچه ها؛ افتخار محله) با همت حوزه حضرت خدیجه (س) و پایگاه بسیج خواهران علم الهدی روستای التپه به همراه ضیافت افطاری در حسینیه روستای التپه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار انقلاب اسلامی جنگ فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها تنبیه و تلنگری بیش نبود

ماموستا نادر عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با ابراز خرسندی از مجد و عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هر زمان که بخواهد می‌تواند توسط نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه مقتدر، ستمگران و ظالمان را سر جای خود بنشاند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها، تنبیه و تلنگری بیش نبود تصریح کرد: بی‌شک به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر جمهوری اسلامی ایران در دفعات بعدی اراده کند می‌تواند تل‌اویو را با خاک یکسان کند.

امام جمعه و جماعت مسجد ویلا شهر ارومیه گفت: ظالمان و ستمکاران باید بدانند که به تعبیر آیه شریفه قرآن، با انقلاب و دگرگونی از بین رفته و این نیز دور نخواهد بود.

وی ادامه داد: بی‌تردید بسیار جای مسرت و خرسندی بود که موشک‌ها و پهپادهای ایرانی بر فراز آسمان فلسطین و مسجدالاقصی، قلب و کیان صهیونیست‌ها را به لرزه درآورند.

ماموستا عبداللهی اظهار داشت: امید است بیش از این شاهد این صحنه‌ها بوده و یهود و هم پیمانانشان از بین بروند تا مسلمانان نماز همبستگی و شکر را در مسجدالاقصی اقامه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها تنبیه و تلنگری بیش نبود
  • قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی
  • ۷۸۶۰ جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند