Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد میانسال ژاپنی که پس از اذیت و آزار دو دانش آموز دبیرستانی در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور در حال فرار بود نمی‌دانست لحظاتی بعد به سزای عمل خود خواهد رسید.

در حالی که این مرد به خیال خام خود فکر می‌کرد توانسته است از عقوبت عمل خود بگریزد اقدام به موقع یکی از مسافران موجب شرمساری او در مقابل جمعیت حاضر در ایستگاه قطار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد دقیقاً در لحظه‌ای که در نزدیکی پله برقی قرار گرفته بود ناگهان با حرکت پشت پای یکی از مسافران به طرز شدیدی روی زمین سرنگون شد و در ادامه توسط پلیس دستگیر شد.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران حاضر در ایستگاه آکابانه توکیو تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو دو دختر دانش آموز قربانی در حالی که در تعقیب این مرد میانسال بودند و فریاد می‌کشیدند "فرار نکن"، دیده می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد پس از آنکه این مرد موفق شد از میان مسافران حاضر روی سکوی ایستگاه قطار، خود را به نزدیکی پله برقی برساند، ناگهان با پشت پای یکی از مسافران نقش بر زمین می‌شود.

سقوط این مرد بر روی زمین باعث شد این دو دختر خود را به او برسانند و با ایجاد سروصدا روی پله برقی موجب دستگیری وی توسط پلیس شوند. ماموران پلیس که در پایین پله برقی حضور داشتند بلافاصله وارد عمل شدند و این مرد را دستگیر کردند.

گفتنی است؛ این مرد در بازجویی پلیس ژاپن اعتراف کرد که در داخل یکی از واگن‌ها برای این دو دختر دانش‌آموز ایجاد مزاحمت کرده است. قرار است او به زودی روانه دادگاه شود و مورد محاکمه قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اقدام به موقع مسافر باهوش مرد هوس باز را به دام انداخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ژاپن وحشتناک ترین ها ژاپن اذیت و آزار جنسی ایستگاه قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم