Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز قبل بر اساس طرحی جدید، مقرر شد ۵ بازیکن استقلال و پرسپولیس (سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی) برای فصل آینده در قیاس با لیگ هجدهم ۳۰ درصد مبلغ قراردادشان را کاهش بدهند، چون قرار شده این فصل با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بودجه فوتبال کاهش پیدا کند. در توجیه این مسئله عنوان شده که این ۵ نفر طی چند فصل گذشته همواره قراردادهای قابل توجهی را با سرخابی‌ها منعقد کرده‌اند بنابراین حالا باید در کاهش میزان دریافتی هم پیش‌قدم شوند (دقیقاً مانند اتفاقی که چند سال قبل در سپاهان رخ داد) ظاهراً این خبر به گوش بعضی از این ستاره‌ها نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نکته اینجاست که پژمان منتظری خودش مدعی جدایی از استقلال شد و مدیران این باشگاه در عین حال هیچ مذاکره‌ای برای فصل آینده با سیدمهدی رحمتی نداشته‌اند، اما در مورد ۳ نفر دیگر هنوز به صورت قطعی چیزی معلوم نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس شرایط اقتصادی سیدمهدی رحمتی وریا غفوری سیدجلال حسینى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود

ام باپه تاکید کرد راه او و پاریسی ها در پایان فصل قطعا جدا می شود. ستاره فرانسوی آماده انتقال به رئال مادرید است.

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اکیپ؛ کیلیان ام باپه پس از درخشش در این بازی تاکید کرد تصمیم او برای جدایی از پاری سن ژرمن عوض نخواهد شد. ام باپه گفت:

آیا باشگاه می تواند تصمیم من برای جدایی را عوض کند؟ خیر، خیر؛ هرگز. بر تن کردن پیراهن پاری سن ژرمن مایه غرور و افتخار من است چراکه خودم را یک پاریسی می دانم. رویای من فتح چمپیونزلیگ با این پیراهن است. امیدوارم به ومبلی برسیم و این جدایی پس از فتح ومبلی رقم بخورد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود