Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:15:54 GMT

کشف موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی قاچاق در تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۳۱۳۶

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه چهاردهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.   کشف موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی قاچاق در تنکابن
سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی که با آلودگی صوتی موجبات آزار مردم را فراهم کرده بود توسط ماموران کلانتری بخش نشتا توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:ارزش موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی کشف شده یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.   عابران پیاده مازندراین بزرگ‌ترین قربانیان حوادث جاده ای درون شهری

 

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ۴۲ درصد از ۱۴۷ فوتی سال گذشته عابرین پیاده بودند، گفت: راکبین موتور سیکلت نیز ۲۹ درصد از کشته شدگان تصادفات درون شهری مازندران هستند.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندی در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در شهر‌های مازندران ضعیف است، افزود: اگرچه بیشتر پل‌های هوایی استان فقط کاربری تبلیغاتی دارند، اما عبور از وسط میدان و یا هر نقطه از عرض خیابان نشانه بی توجهی به حقوق شهروندی است.

سرهنگ باقری با بیان اینکه پارسال بیشترین تصادفات درون شهر در چهار شهر بزرگ ساری، بابل، آمل وقائشمهر از ساعت ۹ شب تا ۱۲ شب رخ داد، گفت: بیشترین فوتی‌ها نیز زنانی هستند که شب‌ها با چادر و لباس مشکی تردد می‌کنند.

وی گفت: بررسی‌های انجام شده بر روی پرونده‌های تصادفات درون شهری سال گذشته نشان داد که ۴۱ درصد از حوادث رانندگی درون شهری در استان به خاطر صحبت کردن رانندگان با تلفن همراه یا غذا خوردن هنگام رانندگی رخ داده است.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز