Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:24:04 GMT

رسوایی در لالیگا: هفت بازیکن رشوه گرفتند!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۳۱۵۴

رسوایی در لالیگا: هفت بازیکن رشوه گرفتند!

مارکا امروز صفحه اول خود را به رسوایی تبانی در فوتبال اسپانیا اختصاص داده و از قطعی بودن تبانی در جریان دیدار دو تیم رئال وایادولید و والنسیا خبر داده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا امروز صفحه اول خود را به  موضوع عجیب و بسیار جنجالی تبانی در فوتبال اسپانیا اختصاص داده و از قطعی بودن تبانی در جریان دیدار دو تیم رئال وایادولید و والنسیا خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا با تیتر بزرگ " هفت بازیکن را خریده بودند" به این تبانی پرداخته.

 

مارکا به نقل از روزنامه اسپانیایی معتبر ال‌موندو که تحقیقاتش باعث فاش شدن این تبانی شده نوشت که مکالمات تلفنی ضبط شده بین کسانی که در این تبانی دخیل بوده‌اند ثابت می‌کند که در آخرین روز فصل جاری لالیگا در بازی رئال وایادولید و والنسیا که به میزبانی وایادولید برگزار شده تبانی و فساد اتفاق افتاده است.

 

 

بعد از انتشار این گزارش، رائول براوو، کارلوس آراندا و بورخا فرناندز دستگیر شده و به دادگاه فرستاده شدند. بعد از تفهیم اتهام فساد مالی در ورزش و اتهامات دیگر، این سه نفر به قید وثیقه آزاد شده‌اند. مارکا می‌گوید روزنامه ال‌موندو، متن مکالماتی که توسط پلیس اسپانیا ضبط شده را پیاده‌سازی کرده و به صورت کامل منتشر کرده است.

 

آراندا، فوتبالیست سابق اسپانیایی که یکی از متهمین اصلی این پرونده فساد است در مکالمات ضبط‌شده به شخصی دیگر می‌گوید:" به هفت بازیکن رشوه داده شده. بقیه رشوه نگرفته‌اند".

 

 

آراندا در ادامه به فرد دیگری که پشت خط تلفن است می‌گوید:" اگر 10هزار یورو شرط ببندی 20هزار یورو برنده می‌شوی".

 

این جملات در کنار دیگر نشانه‌هایی که در تحقیقات پلیس بدست آمده ثابت می‌کند که در این مسابقه تبانی و دستکاری در نتیجه بازی اتفاق افتاده است. اتفاقی که در تعیین آخرین سهمیه اسپانیا برای لیگ قهرمانان اروپا تاثیر کلیدی داشته.

 

مارکا میگوید رائول براوو دیگر متهم پرونده در باشگاه وایادولید به دیدار بورخا فرناندز رفته. از این گذشته مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد بعضی بازیکنان وایادولید که در خانه ککو خونتان مهمان بوده‌اند از جمله هفت نفری هستند که گفته شده برای تبانی در این بازی رشوه دریافت کرده‌اند.

 

آراندا در یک مکالمه تلفنی دیگر به یکی از دوستانش می‌گوید:" ببین رفیق، والنسیا هم نیمه اول را می‌برد و هم نیمه دوم را. گوش کن. والنسیا هر دو نیمه بازی را می‌برد. فهمیدی؟ پس هر دو نیمه به نفع والنسیا تمام می‌شود و نتیجه بازی هم به نفع این تیم است. فقط هم این نیست. آنها در دو نیمه دو گل می‌زنند. این اطلاعاتی است که به دست هیچکس نمی‌رسد. این را به هیچکس نگو. هیچکس، حتی خانواده و دوستانت".

 

 

والنسیا رئال وایادولید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها والنسیا رئال وایادولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوساسونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد. 

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه 18 به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند. 

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد. 

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • پاکو خمز در مصاحبه با مارکا: دخترانم با گریه از من می‌خواستند ایران را ترک کنیم؛ امنیت بر پول مقدم است!
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ به دونده چینی اجازه دادند قهرمان شود!
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!