Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای شهر تهران حذف بند «سایر» از فیش حقوقی کارمندان را خلاف رویه کارگاهی می‌داند و از شهردار تهران خواست این بند به فیش حقوقی کارمندان شهرداری برگردد.

 بسیاری از کارمندان شهرداری تهران نسبت به حذف بند "سایر" از فیش حقوقی خود اعتراض و اعلام کردند با حذف این بند مبلغ دریافتی به مزایا منتقل شده است و با این اقدام از سوی شهرداری تهران، حقوق پایه کارمندان با کاهش روبه رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حذف بند "سایر" از فیش حقوقی کارمندان شهرداری مواردی، چون ساعات اضافه کار، تعطیل کار، شب‌کار و دور کار مطابق ماه‌های گذشته محاسبه می‌شود و شامل ضریب افزایش ۱.۴ درصد نمی‌شود.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران  در این باره گفت: جلسات متعددی در رابطه با حقوق و مزایای پرسنل شهرداری در سال ۹۸ برگزار شده است.

وی افزود: پس از آن که در جلسه شورای شهر تهران درباره میزان حقوق و مزایای کارمندان شهرداری به پیروز حناچی شهردار تهران تذکر داده شد، شهردار تهران در این باره نیز جلسه‌های متعددی را با مدیران و معاونان مالی خود برگزار کرد و تمام جوانب کار از سوی شهرداری تهران سنجیده شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با پایان یافتن جلسه‌ها و گزارش ماحصل آن به ما مشخص شد، بندی با عنوان "سایر" از فیش حقوقی پرسنل شهرداری حذف شده است، اما مبلغ آن در فیش کارمندان لحاظ می‌شود.

حبیب زاده گفت: در صحبتی که من با مسئولان داشتم، اعلام کردم این رویه خارج از رویه کارگاهی است، زیرا رویه کارگاهی به این شکل بوده است. عددی که در بند "سایر" قرار می‌گیرد باید در فیش قرار داشته باشد و به آن ضریب ۱.۴ درصد افزایش حقوق تعلق گیرد. پس باید آن بند نیز در فیش کارمندان قرار گیرد.

وی افزود: ما دوباره تذکر خودمان را اعلام کردیم که بند "سایر" باید در فیش حقوقی پرسنل شهرداری قرار گیرد و حذف آن از فیش حقوقی و ادغام آن در سایر بندها خلاف رویه کارگاهی است.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: بند "سایر" باید به فیش‌های حقوقی برگردد و ضریب افزایش ۱.۴ درصد نیز در آن اعمال شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد

«اریکا دی سوزا»، دایی ۶۸ ساله خود به نام «پائولو روبرتو براگا» را در حالی که روی ویلچر نشسته بود به بانک آورد تا به او برای دریافت وام ۳۲۰۰ دلاری کمک کند. او مدعی بود که خواهرزاده و مراقب اصلی مرد است.

کارمندان بانک با دیدن اریکا که تلاش می‌کرد سر دایی خود را بالا نگهدارد، خیلی زود متوجه شدند که براگا مشکلی جدی دارد. او هیچ علامتی از زنده بودن نشان نمی‌داد و اریکا به کارمندان بانک می‌گفت که دایی‌اش خیلی ساکت و آرام است و با کسی حرف نمی‌زند. حتی اریکا سعی می‌کرد با دایی‌اش صحبت کند که طبعتا مرد بی‌جان توانایی پاسخ دادن نداشته است.

اریکا به دایی خود می‌گفت، «دایی حواست هست؟ باید برگه‌ها را امضا کنی. من نمی‌توانم به جای تو امضا کنم. زود باش دیگه! اینقدر خسته‌ام نکن.»

سپس یکی از کارمندان گفت، «به نظر نمی‌آید که حالش خوب باشد.» و کارمند دیگر شروع به فیلم گرفتن از این صحنه عجیب‌وغریب کرد. با وجود اینکه اریکا، مدام می‌گفت که حال دایی‌اش خوب است و او فقط کم حرف می‌زند، کارمندان بانک با اورژانس و همچنین پلیس تماس گرفتند.

پس از آمدن پزشک امداد و پلیس مشخص شد، مرد بیچاره چند ساعتی است که فوت کرده و اریکا که نه‌تن‌ها خواهرزاده او نبود و فقط یکی از اقوام دور او محسوب می‌شد، قصد کلاهبرداری از بانک را داشته است. او اکنون در بازداشت موقت پلیس قرار دارد تا تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر
  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • حرکت جنجالی گوگل/ اخراج کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد