Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

متن پیام همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به شرح ذیل است:

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت مجاهد ایران و به مدد الهی پرچم انقلاب را بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد تا فرهنگ واقعی دینی اسلامی را به گوش و جان مردم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیام خونین و تاریخ ساز مردم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند.

اینجانب سی و اُمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی کبیر (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین پانزدهم خرداد را به مردم شریف، ولایتمدار و قدرشناس اروند تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/ د

رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دهم فروردین یزد در مسجد روضه محمدیه‌ی یزد با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای قیام دهم فروردین در یزد گفت: امروز به برکت خون شهدا و پایداری مردم در عرصه‌های مختلف، انقلاب اسلامی در جهان می‌درخشد. 

وی خاطرنشان کرد: پس از قیام مردم قم و تبریز سومین استانی که به پا خواستند مردم استان یزد بودند که چهلم شهدای تبریز را گرفتند و منشأ حرکتی فراگیر در سطح کشور شدند که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.  حجت‌الاسلام روانبخش گفت: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی از حکمرانی را به دنیا نشان داد و رسماً اعلام کرد که اسلام حرف تازه‌ای دارد و این حرف‌ها کاملاً مستند و قابل‌دفاع است.  عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه‌ی تلاش خود را بکار گرفته اند تا این مدل موفق نباشد و در سطح جهان‌گسترش پیدا نکند؛ ولی به فضل الهی و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در همه‌ی ابعاد موفق باشیم. حجت‌الاسلام روانبخش به انتخابات اخیر کشورمان اشاره کرد و گفت: در حالیکه دشمن همه‌ی توان خود را به کار گرفته بود که مردم مشارکت نداشته باشند، اما مردم با حضور خود ثابت کردند همچنان میدان دار انقلا هستند.  وی اظهار داشت: دو استان پیشتاز بودند در افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل که این دو استان شامل قم و یزد بود. مراسم سالروز قیام خونین دهم فروردین یزد در سال ۵۷ و ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، فاطمی استاندار، جوکار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از روحانیان، مسئولان و قشر‌های مختلف مردم قدرشناس و همیشه در صحنه یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر