Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:30:22 GMT

معرفی میزبان جام ملت های 2023 تا امشب

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۳۸۹۵

معرفی میزبان جام ملت های 2023 تا امشب

با وجود این که تنها یک کشور برای میزبانی جام ملت های 2023 درخواست داده اما کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به صورت رسمی در خصوص میزبانی این دوره تصمیم نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رویای میزبانی جام ملت های آسیا برای فوتبالدوستان ایرانی همچنان پابرجا خواهد ماند چون با وجود وعده وعیدهای ارائه داده شده از سوی مقامات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این بار هم هیچ درخواست رسمی برای برگزاری دوره بعد ارائه نشد تا تنها یک کشور از شرق قاره خود را کاندیدای میزبانی این تورنمنت مهم فوتبال ملی قاره کهن معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در حالی که از هفته ها پیش چین به عنوان تنها کاندیدای میزبانی این تورنمنت معرفی و بسیاری از این کشور به عنوان میزبان جام ملت های 2023 نام بردند اما تصمیم نهایی در خصوص این میزبانی تا امشب از سوی سران کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ خواهد شد. بنا به اعلام سایت afc تا امشب مجوز رسمی میزبانی جام ملت های آسیا در دوره بعد به چین اعطا خواهد شد تا اژدهای سرخ آسیا بعد از جام ملت های 2004 برای دومین بار طعم میزبانی این تورنمنت معتبر را قرن بیست و یکم بچشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن
  • بابلسر، میزبان مسابقات کبدی نظامیان جهان