Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:02:03 GMT

فاجعه اهواز باید در جم هم اتفاق می‌افتاد!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۰۹۸

فاجعه اهواز باید در جم هم اتفاق می‌افتاد!

این روزها در حالی همه از فینال حذفی صحبت می کنند که در دیدار پایانی لیگ در جم نیز می توانست چنین اتفاقی رخ بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام حذفی میان پرسپولیس وداماش گیلانیان قرار بود ساعت 21 یکشنبه شب در ورزشگاه فولاد آره نای اهواز برگزار شود اما پرشدن زودهنگام سکوهای ورزشگاه توسط هواداران پرسپولیس و ندادن جا به طرفداران داماش باعث تاخیر 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ساعته در شروع این مسابقه شد.

 


این اتفاق تنش های زیادی در جامعه فوتبال ایجاد کرد و باعث شد کمیته اخلاق هم احکام عجیبی صادر کند. در این شرایط سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فعلا از انجام هرگونه فعالیت های فوتبالی محروم شده و مشخص نیست چه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 


اما مساله ای که شاید از ذهن خیلی ها دور مانده این است که فاجعه رخ داده در اهواز می توانست در ورزشگاه تختی جم نیز اتفاق بیفتد.  قبل از مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس که دیدار پایانی لیگ برتر محسوب می شد و قرار بود در صورت نباختن پرسپولیس جشن قهرمانی در جم برگزارشود، مسئولان برگزاری از اختصاص 30 درصد سکوها به پرسپولیس و 70 درصد به پارسی ها حرف می زنند. روز بازی اما اتفاقات دیگری رخ داد.

 


هواداران پرسپولیس که اکثرا از شهر های دیگر خود را به جم رسانده بودند، زودتر به ورزشگاه رفتند و ماموران نیروی انتظامی نیز دخالت خاصی در ورود آنها نکردند تا 90 درصد سکوهای ورزشگاه تختی جم توسط آنها پر شود و جایی برای هواداران پارس که به واسطه میزبانی طبیعی بود دیرتر به ورزشگاه بروند، نماند.
از این رو با وجود برگزاری بازی در ساعت 21:30 در ساعت 16 تقریبا پرسپولیسی ها همه سکوها را به تسخیر خود در آوردند و اگر مسئولان پارس دخالت نمی کردند عملا هیچ جایی در ورزشگاه برای هواداران تیم شان نمی ماند.
در این شرایط با دخالت نیروی انتظامی برخی سکوها برای هواداران پارس قبل از بازی خالی شد اما در نهایت هم بیشتر از 30 درصد از سکوها به پارسی ها نرسید و پرسپولیسی ها ورزشگاه را به تسخیر خود در آوردند. اتفاقی که باعث دلخوری جمی ها شد و البته اگر نیروی انتظامی دیرتر دخالت می کرد شاید باز هم یک فاجعه بزرگ مثل اتفاقات اهواز و فینال حذفی رخ می داد.

پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران فولاد آره نا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران فولاد آره نا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی