Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:23:12 GMT

پیشنهاد به آرسنال: ده‌روسی را جذب کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۳۳۱

پیشنهاد به آرسنال: ده‌روسی را جذب کنید

یان رایت، مهاجم سابق آرسنال و یکی از اسطوره‌های این تیم می‌گوید توپچی‌های لندن باید دانیله ده‌روسی، بازیکن رم که اخیراً با این تیم خداحافظی کرده را به لندن منتقل کنند.

به گزارش "ورزش سه"، یان رایت، مهاجم سابق آرسنال که بین هواداران توپچی‌ها محبوبیت زیادی دارد و یکی از اسطوره‌های این تیم به  حساب می‌آید به مدیران این باشگاه توصیه کرد از فرصت استفاده کرده و دانیله ده‌روسی، بازیکن پیشکسوت رم را که اخیراً با این تیم خداحافظی کرده و در حال حاضر بازیکن آزاد است را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ده‌روسی اخیراً بعد از 18 سال حضور در باشگاه آ اس رم با این باشگاه خداحافظی کرد. ده‌روسی اعلام کرد آرزویش این بوده که تا پایان دوران فوتبالش در رم بماند ولی در نهایت شرایط به گونه‌‌ای رقم خورده تا با باشگاه محبوبش خداحافظی کند.

 

یان رایت با ستایش از ده‌روسی خطاب به مدیران آرسنال گفت:" آرسنال باید ده‌روسی را از رم به خدمت بگیرد. ما حتی اگر از او به اندازه 15 بازی استفاده کنیم، سود زیادی خواهیم برد بدون اینکه لازم باشد یک ریال پرداخت کنیم".

 

اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" تجربه‌ای که ده‌روسی می‌تواند به بازیکنان جوانی مثل ویلکاک و دیگران منتقل کند بی‌اندازه ارزشمند است. تجربه‌ای که با هیچ پولی نمی‌شود خرید".

 

دانیله ده روسی آرسنال آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آرسنال آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو