Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@03:11:49 GMT

حافظان جزء سی‌ام قرآن کریم در اردکان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۴۶۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، ابوالفضل کارگر در مراسم اختتامیه نهضت ملی حفظ جزء سی، هدف از اجرای این طرح را زمینه‌سازی انس با قرآن در کودکان و نوجوانان و تلاش در جهت فرهنگ‌سازی مناسب و ارائه آموزش‌های لازم چگونگی حفظ قرآن کریم عنوان کرد.
وی اظهار داشت: این طرح در سه مرحله انجام شد که دانش آموزان در مرحله اول از سوره ناس تا آخر سوره زلزال را حفظ کردند و در مرحله دوم از سوره طارق تا سوره بینه و در مرحله سوم از سوره نبأ تا آخر سوره بروج را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اردکان گفت: تعداد 4600 نفر از دانش‌آموزان شهرستان در مرحله اول این طرح ملی شرکت کردند که پس از برگزاری آزمون و سنجش، 2500 نفر از آن‌ها به مرحله دوم راه یافتند.
وی در پایان افزود: در مرحله سوم تعداد 192 نفر از دانش‌آموزان شهرستان اردکان موفق شدند که کل جزء سی‌ام قرآن کریم را به‌صورت کامل حفظ کنند.
لازم به ذکر است که به‌منظور تجلیل از حافظان جزء سی‌ام قرآن کریم و به همت اداره آموزش‌وپرورش و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان، محفل عصری با قرآن با حضور نابغه‌های قرآنی علی فیضی حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه و زینب فیضی حافظ کل قرآن و جمعی از مسئولین استان و شهرستان و خانواده دانش‌آموزان برگزار شد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود