Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در حرم مطهر رضوی، با تأکید بر اینکه از انتقادات دلسوزانه شما استقبال می‎کنیم، اظهار داشت: امیدواریم با عنایت حضرت رضا(ع) در مسیر مورد رضای خداوند متعال قرار بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم تولیدات برنامه‌های کیفی از حرم مطهر رضوی در صداوسیما، گفت: باید اثرگذاری برنامه‌های تولیدی و استفاده از جاذبه‌های هنری در این آستان ملکوتی همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام  مروی خاطرنشان کرد: مسئولان آستان قدس رضوی باید پاسخگوی اصحاب رسانه باشند و زمینه پاسخگویی بخش‌های مختلف فراهم شود؛ سیاست ما بر این است که گزارش مبهم و دو پهلو به مردم ارائه نکنیم و تمامی اطلاع رسانی‌ها به صورت شفاف و مستند باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در تبیین معارف رضوی، گفت: مشهد در حوزه رسانه‌ای ظرفیت بسیار خوبی دارد و به اعتبار انتصاب رسانه‌ها به شهر امام رضا(ع) باید این عهد را ببندیم که معنویت، اخلاق و فضائل اخلاقی بر همه بخش‌های رسانه‌ای سایه افکنده باشد و فعالیت رسانه‌ای در این شهر الگو باشد.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت‌های نسل جوان، افزود: حتما در کنار بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان، از نیروهای جوان استفاده می‌کنیم و به تمام معاونان آستان قدس تأکید می کنیم که مدیران خود را از بین جوانان انتخاب کنند و باید تلاش کنیم جوانان را به مرور رشد دهیم و کارها را به آن‌ها واگذار کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره بر ضرورت نقد در جامعه افزود: برای حمایت و یا سکوت در برابر افراد، جریانات و اتفاقات باید حجت شرعی داشته باشیم؛ نباید حق را کتمان کنیم، آن جایی که حق را می‌دانیم باید بگوییم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه نسبت به نظام و اسلام است، تصریح کرد: هرچند مردم از برخی کم کاری‌ها ناراضی هستند اما این انقلاب دستاوردهای بسیاری داشته است که بایستی در کنار انعکاس مشکلات مردم و پیگیری رفع آنها، این دستاوردها به درستی برای مردم تبیین شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برنامه های متنوع فرهنگی مروی رسانه ها تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حرکت به سمت ارز تک نرخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، همایون سامه یح نجف آبادی با تبریک نوروز باستانی به ملت شریف ایران، نامگذاری امسال را به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب تدبیر حکیمانه دانست و گفت: امیدواریم امسال به جهت رشد تولید در شرایط مطلوبی قرار بگیریم به نحوی که در کنار قیمت مطلوب شاهد بالا رفتن کیفیت محصولات داخلی باشیم.   وی با اشاره به کمیت و کیفیت تولیدات داخلی، افزود: بسیاری از محصولات تولید شده به دلیل کمیت و کیفیت پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان نبوده است، که این مسئله در اصل به موضوع تحریم‌ها باز می‌گردد، اگر اقتصاد از انحصار دولتی بودن خارج شود بی تردید شاهد رونق آن به واسطه حضور بخش خصوصی خواهیم بود.   عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تولیدات به سمت تقویت بخش خصوصی پیش رود تا شاهد رشد مشارکت مردمی باشیم، افزود: مردمی شدن اقتصاد و تقویت بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی با آن روبرو هستیم را کاهش دهد، دولت باید زمینه حضور مردم در اقتصاد را فراهم کند.   سامه یح نجف آبادی با بیان اینکه مباحثی همچون چند نرخی بودن ارز و کاهش تولیدات داخلی در میزان مشارکت مردم در اقتصاد تاثیر گذاشته، یادآور شد: در جهت تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری اقتصاد را باید از انحصار دولت خارج کنیم و این مهم جز با تقویت بخش خصوصی و ورود مردم در اقتصاد رخ نخواهد داد.   وی با بیان اینکه سیاست تولید در کشور ما نه تنها در این دولت بلکه دولت‌های قبل خواسته و ناخواسته سرکوب شده‌اند، اظهار کرد: بسیاری از واحد‌های تولیدی بزرگ و کوچک در کشور به دلیل تحریم‌ها تعطیل شده‌اند، سیاست‌های اشتباه وارداتی در دولت نهم و دهم منجر به واردات کالا‌های نامرغوب به کشور شد و این سیاست تا به امروز ادامه داشته تا جایی که کالا‌های تولید داخل با استقبال عموم مواجه نشده است به فرض مثال بسیاری از صنایع دستی که در اصفهان به فروش می‌رسد محصول کشور چین است، چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد؟    نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه صنایع دستی که معرف بسیاری از شهر‌های ایران است متاسفانه امروز از سایر کشور‌ها وارد می‌شود، گفت: بیکاری هنرمندان صنایع دستی در نتیجه سیاست‌های نادرستی بوده است که ما شاهد آن بودیم، برای جبران چنین مسائلی باید مسیر بسیاری طی شود در چنین شرایطی انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری یعنی هشدار به تمام مسئولانی که نسبت به این مهم بی توجه بودند.    سامح یح نجف آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است در خصوص رشد تولیدات داخلی به واسطه مردم به مسئولان هشدار می‌دهد، اظهار کرد: در چند سال اخیر نامگذاری سال‌ها با رشد تولید عجین شده است، باید این نامگذاری‌ها از قالب و چارچوب شعار خارج شده و در عمل خود را نشان دهد، مسئولان اجرایی شعار سال را از قالب سخنرانی‌ها، برگزاری سمینار‌ها و نمایش آن در بیلبورد‌های شهر خارج کنند و آن را در قالب عمل نشان دهند.

دیگر خبرها

  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی
  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • ضرورت حرکت به سمت ارز تک نرخی