Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همسر استراماچونی (گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال تهران) با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش نوشت: خوشحال می شوم با فرهنگ عمیق ایرانی ها آشنا شوم. اگر قرار شد برای زندگی به ایران بیاییم از دیدن ایرانی ها خوش حال خواهیم شد.

همچنین با توجه به اینکه گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی به زودی وارد ایران می‌شود و روی بند‌های قراردادش با استقلالی‌ها نیز به توافق رسیده است احتمال دارد چند بازیکن را با انتخاب خودش به استقلال اضافه کند که یکی از این بازیکنان فدریکو کاسارینی هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال آسکولی ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در میان بازیکنان ایرانی نیز شنیده می شود رضا اسدی و آرش رضاوند بازیکنان فصل گذشته تیم فونبال سایپا تهران، محمد رضا حسینی هافبک سال گذشته تیم فوتبال  ذوب آهن اصفهان و محمد شریفی بازیکن سال گذشته استقلال خوزستان در یک قدمی حضور در استقلال تهران هستند و با مدیران این تیم به توافق رسیده اند.

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز که در روزهای قبل مذاکراتی با استقلالی ها داشته است هنوز برای امضای قرارداد، توافق نهایی را با مدیران استقلالی نداشته است.

از طرفی گویا فرهاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال تهران هم در تلاش است تا چند بازیکن را به استقلال تهران اضافه کند که یکی از این افراد بهنام برزای مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد است.

حالا باید دید استراماچونی چه زمانی به ایران می آید و کدام بازیکنان به صورت نهایی قرارداد خود با استقلال را به امضا می رسانند.

بیشتر بخوانید: 

استراماچونی فردا به ایران می‌آید

حمایت دسته جمعی استقلالی‌ها از منتظری

بازیکن خارجی استقلال دست به اقدامی عجیب زد

انتهای پیام/

آخرین خبر از نقل وانتقالات استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شکست شمس اذر برابر استقلال اظهار کرد: تیم کم‌تجربه و جوانی داریم که تا به حال در جو حاکم بر بازی با چنین تماشاگرانی در ورزشگاه آزادی آشنا نبودند. می‌دانستیم استقلال در دقایق ابتدایی حملات زیادی می‌کند تا به گل برسد ولی با اشتباه فردی گل خوردیم و نتوانستیم فشار حریف را تحمل کنیم. نیمه دوم برای جبران بازگشتیم، اما پنالتی اشتباه برای استقلال، شرایط را برای تیم ما سخت کرد و گل سوم هم وضعیت را دشوارتر از قبل کرد. پنالتی گرفته نمی‌شد به بازی برمی‌گشتیم، اما روحیه تیم افت کرد.

انتظار چنین داوری را نداشتیم

وی ادامه داد: با تعویض‌هایی که صورت گرفت و تغییر تاکتیک با جوانان با انگیزه باعث شد تا دو گل را جبران کنیم. البته خیلی سخت است در ورزشگاه آزادی برابر استقلال سه گل خورده جبران شود. تیم داوری نگذاشت تا اتفاقات قشنگی برای تیم شمس آذر بیفتد. سید وحید کاظمی به قدری عصبانی بود که روی تصمیم‌های اشتباه هم به بازیکنان ما اجازه حرف زدن نمی‌داد. در صحنه‌ای خطای هند مدافع ما را پشت محوطه جریمه گرفت و بعد از اعتراضی که کردیم با داور چهارم و کمک اول خود مشورت کرد و تصمیم را برگرداند. در تصویر آهسته مشخص است داور چگونه به بازیکنان ما چشم غره می‌رود. واقعیت را بخواهید اصلاً قشنگ نیست. انتظار چنین داوری را نداشتیم و البته از بازیکنان خودمان هم توقع بازی ضعیف را نداشتیم.

نکونام الگوی بسیاری از جوانان است

سرپرست تیم شمس آذر قزوین در خصوص فیلم منتشر شده از خوشحالی جواد نکونام که به سمت تماشاگران تیمش بوده، عنوان کرد: فیلم را ندیدم و اگر حرکتی بوده که به سمت تماشاگران شمس آذر انجام شده، جای تعجب دارد. جواد نکونام الگوی بسیاری از جوانان است و جای تأسف دارد. او رکورددار بازی‌های ملی است، سال‌ها در لالیگا بازی کرده و سرمربی تیم فوتبال باشگاه بزرگ استقلال است. همیشه قابل احترام بوده ولی اگر به سمت تماشاگران ما که راه زیادی آمدند تا از تیم‌شان حمایت کنند، درست نبوده و زیبنده و در شأن شمس آذر نیست. هر تیمی که به ورزشگاه ما آمد مورد احترام واقع شد.

گودرزی به پختگی کامل نرسیده است

وی در خصوص اینکه در پایان بازی با استقلال حسین گودرزی بازیکن شمس آذر به سمت هواداران استقلال رفته و در مصاحبه بعد از بازی گفته استقلالی است، تصریح کرد: یکی از دلایلی که می‌گوییم تیم جوان و کم تجربه‌ای داریم همین است. حسین گودرزی از بازیکنان خوب فنی و اخلاقی تیم ماست. جوانی خودش را نشان داده و هنوز به پختگی کامل نرسیده است. او به تیم شمس آذر عرق داد و از بازیکنان با تعصب و خوب ماست. روی جوانی و کم تجربگی‌اش سمت هواداران استقلال رفته و در پایان بازی هم گفته استقلالی است. او در بازی رفت هم گل دوم ما را به استقلال زد و باعث شد تا بازنده نباشیم. ملاک او شمس آذر است، چون قرارداد دارد. او حرف دلش را زده چون به پختگی نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش
  • شانس یک استقلالی برای دعوت به تیم ملی بالاتر رفت
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد