Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه منابع از نشستن فونسکا روی نیمکت جالوروسی خبر می دهند.

طرفداری- به نظر می رسد آ اس رم گزینه نهایی خود برای جانشینی رانیری و دی فرانچسکو را پیدا کرده است؛ پس از مطرح شدن اسامی مختلف، مسئولان رم روی همکاری با پائولو فونسکا اتفاق نظر دارند.

به نقل از منابع مختلف؛ پائولو فونسکا جلوتر از روبرتو دی زربی و مارکو جامپائولو، گزینه نهایی مسئولان رم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای رما پرس؛ فردا ملاقاتی میان مسئولان رم و پائولو فونسکا در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد تا طرفین بر سر همکاری با یکدیگر مذاکره کرده و به توافق برسند. به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا نیز سرمربی جدید رم از بین فونسکا و دی زربی به زودی تا پایان هفته مشخص می شود. رمی ها چهارشنبه نظر نهایی فونسکا را جویا می شوند؛ در صورت پاسخ مثبت فونسکا، او سرمربی رم خواهد شد؛ درغیراینصورت جالوروسی به طور قطعی برای روبرتو دی زربی اقدام خواهد کرد.

کوریره دلو اسپورت نیز مدعی شد پیشنهاد 3 ساله با دستمزد 2.5 میلیون یورو در هر فصل به فونسکا ارائه شده است. فونسکا اخیرا در مصاحبه ای از کار کردن در تیم های سطح اول اروپا استقبال کرده است. باشگاه شاختار دونتسک مشکلی با جدایی این سرمربی پرتغالی ندارد و حتی حاضر است برای قدردانی از این مربی، بند فسخ 5 میلیون یورویی قراردادش را نادیده بگیرد تا او بدون مشکل به تیم بعدی اش منتقل شود. فونسکا طی سه فصل اخیر در اوکراین موفق به فتح همه جام های داخلی ممکن شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، از ساعت 17:30 دقیقه چهارمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا میان دو تیم ویتنام و ازبکستان برگزار می‌شود، تا حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شود. دیگر بازی نیمه نهایی هم میان دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

اما نکته قابل توجه اینکه با توجه به اینکه ازبکستان میزبان جام جهانی 2024 به شمار می‌رود، در صورتی که این تیم بتواند ویتنام را شکست بدهد و با صعود به نیمه نهایی به مانند ایران، تایلند و تاجیکستان سهمیه بگیرد، یک سهمیه دیگر برای آسیا باقی خواهد ماند که باعث می‌شود مسابقات پلی آف میان 4 تیم حذف شده افغانستان، قرقیزستان، عراق و ویتنام شکل هیجان انگیزی به خود بگیرد و حتی نفس گیرتر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال شود.

بر این اساس و در صورت پیروزی ازبکستان در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی، ویتنام عنوان بازنده این مسابقه روز جمعه در یکی از مسابقات پلی آف به مصاف قرقیزستان می‌رود و دیگر مسابقه پلی آف هم میان عراق و افغانستان برگزار خواهد شد. درنهایت برای تعیین پنجمین سهمیه فوتسال ایران در آسیا همزمان با دیدار فینال و رده بندی شاهد نبرد حساس برنده پلی آف یک و دو هم خواهیم بود.

البته تمام این احتمالات به پیروزی ازبکستان در بازی آخر مرحله یک چهارم بستگی دارد که از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم