Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@06:14:33 GMT

خبر خوب برای معلمان پیش دبستانی و حق التدریسی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۶۴۱۷

خبر خوب برای معلمان پیش دبستانی و حق التدریسی

خبرگزاری فارس: عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس، در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی، اظهار کرد: در چارچوب تصویب قانون برنامه ششم توسعه، مجلس دهم تلاش کرد تا با تصویب قوانینی در این خصوص، با همکاری دولت شرایط را برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت و اجرای اقداماتی برای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در جریان قانون برنامه ششم توسعه نظام رتبه بندی معلمان و پرداخت های آموزش و پرورش باید بر اساس عملکرد، تخصص و عدالت باشد و در زمینه جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش باید اولویت با تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس باشد و با پیگیری های که در این زمینه داشتیم قانون تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس به پیمانی تصویب و شرایط این کار فراهم گردیده است.

نماینده مردم آبادان با اشاره به اینکه دولت باید در این زمینه همکاری کند و در چارچوب قانون این موضوع را در اولویت قرار دهد، بیان کرد: بر همین اساس وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف شده اند تا پایان برنامه ششم توسعه کلیه نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی را طبق شرایط و ضوابط به استخدام درآورند.

وی گفت: از وزیر خواستاریم آموزش و پرورش در خصوص بررسی موضوع تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس را با جدیت در دستور کار قرار داده تا هرچه سریع تر شاهد بهبود حقوق و مزایای این عزیزان که در شرایط سخت و مشکلات معیشتی مشغول خدمت به نظام تعلیم و تربیت هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: حق التدریس ها استخدام نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در بازه‌ی زمانی 24 اسفند تا 4 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،تربیتی و عمرانی در روستای درغک اجرا کردند.

زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای سرود جشن تکلیف برای کلاس سومی ها، سفره افطاری، پخش انیمیشن، آموزش طراحی چهره‌ی شهدا، کاشت ۳۴ اصله نهال به نیت ۳۴ شهید دانشجو معلم استان با حضور دانش‌آموزان و اهالی روستای درغک از برنامه های این اردوی جهادی بود.

همچنین آموزش ریاضی، فارسی،کامپیوتر، زبان‌انگلیسی، مشاوره‌ی تحصیلی، احکام، مجسمه‌سازی، کار با سفال و ... نیز در پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225442 برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان