Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: برای برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر ، ۱۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری و بیش از ۱۵۰ دستگاه تاکسی به نمازگزاران در روز عید فطر خدمات رسانی می کنند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

یدالله غلامپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: خدمات به نماز گزاران عید فطرتوسط اتوبوس ها و تاکسی های مدنظر از ساعت 5 و30دقیقه صبح روز عید فطر از انتهای خطوط آغاز و نمازگزاران را به سمت مصلی المهدی جابجا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه عمومی برای کاهش مشکلات ترافیکی، پیش بینی شده است تصریح کرد:این سازمان آمادگی کامل دارد تا درصورت نیاز،اتوبوسهای بیشتری را برای جابجایی نمازگزاران اختصاص دهد .

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند  بیان کرد: همین تعداد اتوبوس هم در صورتیکه تا قبل از نماز دو سرویس رفت انجام دهند، ظرفیت جابجایی 10 هزار مسافر را دارند.

غلامپور بااشاره به اینکه سال گذشته 50 درصد ظرفیت اتوبوسهای سازمان به دلیل عدم استفاده شهروندان خالی بود، افزود: امسال  نیزاتوبوس ها تنها در ایستگاه اتوبوس مسافر سوار نمی کنند و چنانچه مسافری به مقصد مصلی المهدی در خیابان اصلی باشند نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.

اصفهان| 300 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران عید سعید فطر خدمت‌رسانی می‌کنندناوگان اتوبوسرانی تبریز آماده خدمت‌رسانی در عید فطر استادامه حملات سریالی به اتوبوس حامل کارمندان دولت افغانستان

رئیس سازمان  مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: بیش از 150 تاکسی که در روز عید فطر به صورت رایگان مسافران را به سمت مصلی المهدی و بالعکس جابجا می کنند، برچسب رایگان دارند.

وی با بیان اینکه عید فطرسال گذشته 50 تاکسی در روز عید فطر نمازگزاران را به صورت رایگان جابجا کرد و امسال تعداد بیشتری اعلام آمادگی کردند بیان کرد : بعد از اتمام نماز هم اتوبوسها در ضلع غربی و جنوبی و تاکسیها هم در اطراف مصلی مستقرند تا نمازگزاران را به صورت رایگان به سمت مقصدشان جابجا کنند.

غلامپور  به خدمات رایگان تاکسی اینترنتی تاچ سی هم در روز عید فطر اشاره کرد و گفت: با نصب اپلیکیشن تاچ سی تمامی کسانیکه تماس گرفتند و مقصد آنان مصلی المهدی باشد به صورت رایگان سرویس دهی  کنند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B۱ و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

احمد وحیدی با حضور در کرج ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان، از نخستین جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی در کشور بهره‌برداری کرد.

‌وزیر کشور با بیان اینکه تحول عظیم و بزرگی در حوزه حمل و نقل داخلی در کشور در حال انجام است که از شهر کرج این تحول آغاز شده است، اظهار داشت: راه‌اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوسی که در کرج از امروز وارد خدمات‌رسانی می‌شود، نقطه آغازین تحول بزرگ و عظیمی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار خرید این اتوبوس‌ها اظهار داشت: در ا‌بتدای کار لازم بود که وزارت کشور وارد شده و از طریق یارانه‌هایی که در در اختیار دارد، به شهرداری‌ها کمک کند که شهرداری کرج نخستین شهرداری در این حوزه بود و توانست از این یارانه‌ها استفاده کند.

‌وزیر کشور با بیان اینکه برای شروع به کار این اتوبوس‌ها و زیرساخت‌های آن لازم بود که تولید‌کننده که فروشنده این اتوبوس‌ها‌ست، این اتوبوس‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار شهرداری کرج قرار دهد، تصریح کرد: شهرداری کرج هم به نیابت از دولت لازم بود که از یارانه‌ها و تسهیلات این بخش استفا‌ده کند.

وحیدی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید مناسب از سوی دولت ایجاد شد و شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج نیز به عنوان نخستین شهر از این تسهیلات استفاده کرده و خدمات‌رسانی با این اتوبوس‌ها را در شهر خود آغاز کردند، ادامه داد: شهر کرج که از لحاظ آلودگی هوا در بین شهر‌های پرخطر کشور قرار دارد که می‌بایست از این امکان، استفاده کند؛ الحمدلله با تلاشی که صورت گرفت، امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه شارژ این اتوبوس‌ها هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه با بهره‌برداری از جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی عملا فعالیت این اتوبوس‌ها در کرج آغاز شده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان کرجی هستند، اضافه کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وحیدی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد‌راه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری