Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:03:28 GMT

امیرغفور به لوبه پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۶۵۹۶

امیرغفور به لوبه پیوست

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی به لوبه ایتالیا پیوست.

به گزارش مشرق، امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران که سال گذشته در تیم مونزا توپ می‌زد تیم باشگاهی اش را تغییر داد.

بیشتر بخوانید:

یک ایرانی در لیگ ملت‌های والیبال بهترین شد ژرمن ها هم حریف بلندقامتان ایران نشدند / صدرنشینی مقتدرانه شاگردان کولاکوویچ +فیلم امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و چین

غفور که فصل گذشته و همچنین در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت مورد توجه مسئولان باشگاه لوبه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره والیبال ایران پس از انجام مذاکرات قراردادی یک ساله با این تیم منعقد کرد و فصل آینده هم در سری A ایتالیا توپ خواهد زد.

تیم لوبه ایتالیا امسال توانست با شکست تیم زنیت روسیه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا را کسب کند.

هدایت این تیم برعهده دی‌جورجی است و بازیکنانی مانند رزنده، سیمون، خوانتورنا، بنیک و… در این تیم توپ می‌زنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی امیر غفور والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر