Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات NBA با بازبینی فیلم بازی رسما تایید کردند پیش از پرتاب سه امتیازی کلیدی آندره ایگودالا در لحظات آخر بازی دوم فینال، استفن کری مرتکب خطای تراولینگ شده بود.

طرفداری - بر اساس گزارشی که توسط کمیته داوران مسابقات NBA و از طریق بازبینی نوار ویدیویی بازی تهیه شده است، رسما تایید شد که استفن کری در لحظات انتهایی و کلیدی بازی دوم فینال مرتکب خطا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت Yahoo Sports، طرفداران تیم تورنتو رپترز، پس از باخت برابر گلدن استیت وریرز در بازی دوم فینال فصل 2019 NBA حق دارند از داوری بازی شکایت داشته باشند. بر اساس گزارش L2M منتشر شده توسط NBA، پوینت گارد تیم گلدن استیت، استفن کری، در زمان مالکیت توپ که در نهایت به شوت سه امتیازی موفق توسط آندره ایگودالا منجر شد، مرتکب خطای تراولینگ شده بود. خطای تراولینگ کری، پیش از آنکه پرتاب سه امتیازی ایگودالا وارد سبد شود، در فاصله 13 ثانیه مانده به پایان بازی رخ داد. نتیجه بازی دوم فینال در آن لحظه، 106-104 به نفع گلدن استیت وریرز بود.

گزارش L2M یا «گزارش دو دقیقه آخر»، به طور خاص توسط کمیته داوران مسابقات NBA تهیه می‌شود و طی آن با بازبینی دو دقیقه انتهایی دیدارهایی که فاصله دو تیم سه امتیاز باشد، یک هیات مخصوص صحت تصمیمات اتخاذ شده توسط داوران بازی در طول این دو دقیقه را بررسی می‌کنند. در ظاهر ممکن است این تصمیم نیز جزو اشتباهات داوری پرشماری باشد که در فصل 2019 NBA شاهدشان بودیم اما در گزارش آمده است که تشخیص خطا تراولینگ کری بسیار سخت بود و تنها در یک ویدیوی بهینه شده تشخیص این خطا امکان‌پذیر بود و احتمالا هیچکدام از سه داور زمین قادر نبودند در زمان بازی این خطا را با قاطعیت اعلام کنند. 

با این وجود، شاید این اعلام رسمی از جانب NBA، مرهمی بر زخم هواداران تیم تورنتو رپترز باشد که در کوارتر سوم بازی دوم، برتری در بازی خانگی را توسط ران 18-0 گلدن استیت، از دست رفته دیدند. بدون شک، اگر رپترز در بازی دوم پیروز شده بود، با احتساب برتری 2-0 در سری فینال، هنگام صف‌آرایی در مقابل وریرز در اوکلند تحت فشار کمتری قرار می‌گرفتند.

بازی سوم فینال NBA، ساعت 5:40 بامداد روز پنجشنبه، به میزبانی گلدن استیت وریرز در اوراکل آرنا برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران