Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،مرسدس بنز، یونیماگ کامیونی همه‌فن‌حریف است. این کامیون تنومند از پس جاده‌های سخت داکار گرفته تا تبدیل‌شدن به یک خودرو مسافرتی لوکس بر می‌آید.

اما وقتی این خودرو برای گذران فراغت یا مسابقات آفرود سنگین استفاده نشود مقامات آلمانی وظیفه مهم‌تری مثل خاموش کردن آتش را بر عهده آن قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسته آتش‌نشانی داوطلبانه کرشزارتن یونیماگ U5023 را از کامیونی سنگین و زمخت به کامیون آتش‌نشانی تبدیل کرده‌اند. با فاصله ۴۵ سانتی‌متری از زمین، سیستم چهار چرخ محرک دائمی و تایرهای آفرود بزرگ این کامیون همه چیز را از راه بر‌ می‌دارد و برای مبارزه با آتش در جنگل‌های انبوه آلمان ایده‌ال است.با نصب پمپ آب زیگلر (Ziegler) یونیماگ توانایی پمپ ۳۰۰۰ لیتر آب در دقیقه را دارد. ظرفیت ذخیره این کامیون آتش‌نشانی شامل ۴۰۰۰ لیتر آب و ۵۰۰ لیتر فوم آتش‌نشانی است. یونیماگ از موتور دیزلی چهار سیلندر بلوتک  با قدرت ۲۳۱ اسب بخار با ۹۰۰ نیوتون‌متر گشتاور استفاده می‌کند. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: قدرتمند‌ترین ماشین آتش نشانی که یک غول همه کاره است + فیلم

انتهای پیام/

ماشین آتش نشانی همه فن حریف + فیلم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

دریافت 31 MB کد خبر 6086392

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • (تصاویر) اوراقچی‌های تهران؛ باغ‌هایی که گورستان ماشین شده‌اند
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال