Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وامام جمعه اراک ، آقازاده استاندار مرکزی ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور امام جمعه خمین ، رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اداری استان واعضای شورای اداری شهرستان خمین در جوار بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادیدر گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع عزاداران و عاشقان حضرت امام (ره)گفت: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به ملت ایران درس آرامش، صلابت و استقامت در برابر دشمنان را آموخت.

وی گفت: حضرت امام (ره)با غیرت، مردانگی و شجاعت زندگی کرد و همواره خدامحوری را سرلوحه کار خود داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نظام اسلامی با اقدامات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و رهبری مدبرانه و قدرتمند توانسته هر روز عزتمندی بیشتری را کسب کند و مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده راه حضرت امام (ره) است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: تحولات درون برخی کشورهای اروپایی و ررژیم صهیونیستی تزلزل این دولت‌ها و نتانیاهو را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام اسلامی راه امام خمینی(ره)را دنبال می‌کند و مبارزه با استکبار، صهیونیست، را سرلوحه کار خود دارد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: کارنامه انقلاب اسلامی در دوران حیات حضرت امام(ره) و ۳۰ سال رهبری مقام معظم رهبری پرافتخار است و باید با ارزیابی مجموعه عملکرد مسئولان نظام ضعف‌ها را کاهش داد و کمبودها را جبران کرد.

وی تاکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت‌های غربی و شرقی بر کشورهای اسلامی حکومت می‌کردند و این کشورها هیچ نقشی در سیاست جهانی نداشتند و تنها اهداف آن کشورها دنبال می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در حوزه‌های مختلف علمی و پزشکی پیشرفت‌های مطلوبی داشته است و پیوند مراکز علمی با بخش صنعت و کشاورزی ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، ادامه داد: وحدت و حضور پرشکوه مردم در این انتخابات پاسخی کوبنده به دشمنان است.

آیت الله دری نجف ابادی درپایان گفت:رونق تولید وحمایت از کالای داخلی فقط وظیفه دولت نیست و سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز باید برای افزایش تولید و شکوفایی اقتصادی تلاش مضاعفی داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. 

معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را‌است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژد‌ها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید