Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:32:08 GMT

توضیح خلیلی درباره ویدیوی جنجالی فینال حذفی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۷۰۸۸

توضیح خلیلی درباره ویدیوی جنجالی فینال حذفی

محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس توضیحات کاملی را درباره فیلم منتشر شده از سوی داماشی ها ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار فینال جام حذفی هنوز به پایان نرسیده است. در روزهای اخیر فیلمی کوتاه از حضور محسن خلیلی در رختکن داماش منتشر شده که نشان از درگیری لفظی سرپرست پرسپولیس با یکی از مسئولان داماش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص گفتگویی با محسن خلیلی انجام دادیم که در زیر می خوانید.

 

 

آن چینش ریسک بزرگی بود

بعد از این که ما رفتیم در زمین و آمدیم بیرون و با سازمان لیگ و حراست جلسه ای را برگزار کردیم، من به رختکن داماش رفتم و با مدیرعاملشان به خوبی صحبت کردم. من حق را به آن ها دادم و گفتم اشتباهی رخ داده و هواداران داماش به خاطر ازدحام جمعیت در بین هواداران پرسپولیس و این که یگان ویژه نتوانسته جلویشان را بگیرد، هواداران پرسپولیس جای هواداران داماش نشستند. ما دنبال راهکار بودیم و گفتیم اگر در شرایط فعلی بخواهیم هواداران داماش را بین هواداران پرسپولیس بگذاریم، احتمال ایجاد تنش وجود دارد و هیچ کس شاید نتواند مسئولیت آن را برعهده بگیرد و یک ریسک است.

 

اگر مرد هستند فیلم کامل را منتشر کنند

بعد از این که داشتیم با مدیرعامل داماش بحث می کردیم سر این موضوع، یک آقایی از آن پشت که من اصلا او را نمی شناختم شروع کرد به زدن حرف های نامربوط و شلوغ کاری کردن. صحبت های او وقتی دو نفر نماینده باشگاه صحبت می کردند خیلی بیجا بود، نمی دانم شاید چون دوربین بود می خواست خودش را مطرح کند. من هم به او گفتم مواظب حرف زدنش باشد و احترام موی سفیدش را نگه دارد. بعد از این من رفتم بیرون از رختکن و به جز این آقا کسی به من بی احترامی نکرد و من هم به هیچ کس بی احترامی نکردم.

 

صدمه به استادیوم کار زشتی بود

خداراشکر می کنیم که هیچ اتفاقی برای کسی نیفتاد و فقط این تنش ها و رفت و آمدها باعث شد تا صدماتی به استادیوم وارد شود که خیلی کار بدی بود. در کل به نظر من حق به حقدار رسید و پرسپولیس قهرمان شد.

 

همه حالت ها باید در نظر گرفته می شد

اما قبل از بازی ما نمی دانستیم که چه تیمی برنده می شود و اگر داماش برنده می شد، نمی دانیم چه اتفاقاتی رخ می داد برای همین نمی شد هواداران داماش را وسط پرسپولیسی ها بنشانیم. من هم به مدیرعامل داماش توضیح می دادم که این به خاطر امنیت هواداران داماش و پرسپولیس است. ما باید همه حالت ها را در نظر می گرفتیم و از تشنج جلوگیری می کردیم، بازهم تاکید میکنم ما در آن لحظه به خصوص داشتیم درباره ریسک نشاندن هوادارها در بین هم صحبت میکردیم و این که بینشان تنشی اتفاق بیفتد و نگرانی این بود که اتفاقی برای کسی بیفتد اما در این فیلم حرف های من طوری جلوه داده شده که انگار من دارم برای آن ها خط و نشان می‌کشم. در حالی که اصلا چنین چیزی وجود ندارد و من فقط به سلامت هواداران دو تیم فکر میکردم و میخواستم وظیفه ام را انجام بدهم. ضمن این که بین هواداران دو تیم هم فرقی وجود ندارد و همه ما ایرانی هستیم و من این موضوع را بارها و بارها به زبان آورده ام و قبل از بازی با سپاهان هم گفتم که هیچ مسابقه و جامی ارزش این را ندارد که هموطن یا انسانی بابتش صدمه بخورد.

محسن خلیلی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محسن خلیلی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • ویدیوی جنجالی درباره لوندی با حجاب