Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@19:18:11 GMT

آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در آذرشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۷۲۰۵

آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در آذرشهر

برای مشاهده عکس ها در اندازه بزرگ بر روی آن ها کلیک کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: پارسال ۶ هزار و ۵۰۹ فقره حادثه فاضلاب در نقاط مختلف بندر امام خمینی به سامانه ۱۲۲ اطلاع رسانی شد و گروه‌های عملیاتی اداره آب و فاضلاب این شهر باحضور در محل‌های وقوع حادثه نسبت به آنها اقدام کردند.     وی افزود: به منظور رفع مشکل دفع فاضلاب مشترکان این اداره برای عملیات نگهداری و بهره برداری از شبکه فاضلاب اعم از؛ لایروبی شبکه به متراژ  ۷۰  کیلومتر،  رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه جنتکس به تعداد ۴۹۵۹ فقره، رفع پس زدگی شبکه فرعی فاضلاب به تعداد ۱۵۵۰ فقره، مرئی سازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول به تعداد ۳۷۱ دهانه، مرمت دور قاب و دیوار‌های منهول به تعداد ۱۴۵ دهانه، اصلاح انشعابات فاضلاب به تعداد ۸۵ فقره اقدام کرد.     چاشیانی مبلغ هزینه شده برای انجام این طرح را از محل اعتبار جاری اداره آبفا بندر امام خمینی عنوان کرد و ادامه داد: قبل از آغاز فصل بارندگی تاسیسات‌های فاضلاب ایستگاه ۷۰۰، تلمبه خانه مجموعه ورزشی و بیش از ۵۰۰ متر از کانال خروجی تلمبه خانه اصلی فاضلاب و ۹۰ هکتاری مسکن مهر لایروبی شد.     سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی می‌گوید: همچنین اجرای سر وصل منطقه کمیته امداد انتهای شهرک دستغیب، سر وصل شیلات ۷، بروزرسانی همه تابلو برق‌ها و دیزل ژنراتور‌ها انجام شد، ضمن اینکه در مناطقی از شهر در هفته‌های آینده با مشخص شدن پیمانکار،  لایروبی خطوط دفع فاضلاب آغاز خواهد شد.     وی با بیان اینکه سرکشی مستمر و شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، و وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود از دیگر کار‌های انجام شده به شمار می‌روند، اضافه کرد: تعمیر و تعویض قطعه‌های فرسوده دستگاه جنتکس، بیل بکهول و همچنین بازسازی و سیم پیچی تعداد ۸ دستگاه الکتروپمپ ۱۰-۸-۶-۴ اینچ از دیگر کار‌های انجام شده هستند.     چاشیانی در پایان گفت: اجرای خطوط شبکه فاضلاب در شهرک‌های جدیدالاحداث رضوان، فردوس، کوثر و در آینده کمپ بی از دیگر کار‌های اداره آبفا بندر امام خمینی به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • شرح دعای سحر|سلطنت مطلق از آن خداست
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • شرح دعای سحر|چرا در هر خیری باید خدا را شکر کرد؟
  • گرگیعان ریشه در تاریخ شفاهی مسلمانان دارد
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق