Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@14:22:41 GMT

روزبه چشمی در چه صورتی در استقلال می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۷۸۷۴

روزبه چشمی در چه صورتی در استقلال می‌ماند؟



روزبه چشمی یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده و احتمال جدایی‌اش از جمع آبی پوشان وجود دارد.

به گزارش مهر، روزبه چشمی یکی از چند بازیکن تیم استقلال است که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده و احتمال اینکه فصل آینده در بین آبی پوشان نباشد وجود دارد.

در حالی که این بازیکن تا یک قدمی حضور در لیگ ستارگان قطر رفت، هنوز تیم فصل آینده‌اش مشخص نیست و شنیده می‌شود از یک تیم بلژیکی هم پیشنهاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت این بازیکن برای فصل آینده حضور در یک تیم خارجی و لژیونر شدن است. اما در صورتی که او نتواند به تیمی خارج از ایران بپیوندد، آنگاه اولویت اصلی اش ادامه فوتبال در استقلال می باشد.

چشمی از بازیکنان ملی پوش و باتجربه استقلال است که فصل گذشته باوجود برخی حاشیه‌هایی که برایش ایجاد شد، در مجموع از بازیکنان خوب و موثر آبی پوشان بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تقریبا اکثر مسابقات زنان در ورزش‌های تیمی به پایان رسیده است، در روزهای اخیر یکی از تیم‌های بسیار جوان از توابع استان شیراز، موفق شد با عملکردی خوب به لیگ برتر استان صعود کند و حالا آن‌ها درخواست حمایت برای حضور در لیگ برتر کشور را دارند. تیمی که به گفته سرمربی‌شان، 3 بازیکن 13 ساله دارد و کل بودجه فصل آن‌ها کمتر از 25 میلیون تومان بوده است!

سمانه منفرد، سرمربی این تیم در خصوص صعود به لیگ برتر استان فارس می‌گوید: مالک، مدیر و سرمربی این تیم خودم هستم. حمایت هیئت فوتبال شهرستان و شخص مهندس منوچهر نورایی باعث شد که بتوانیم در میان تیم‌های بسیار مدعی، ما آن تیمی باشیم که به لیگ برتر صعود کردیم.

منفرد در خصوص میانگین سنی بازیکنانش می‌گوید: 3 بازیکن 13 دارم و یک بازیکن 36 ساله! اختلاف سنی در تیم من به این شکل است و به هرکسی که ظرفیت دارد بها می‌دهیم. او ادامه داد: همه بازیکنانم به صورت رایگان بازی می‌کنند و اصلا قراردادی ندارند. فقط 3 بازیکن کمکی جذب کردیم که هر کدام 1 و نیم میلیون تومان از ما دریافتی داشتند. کل بودجه‌ای که برای صعود صرف کردیم بین 20 تا 25 میلیون تومان بوده است.

او در پایان می‌گوید: یک سال است این تیم را دارم و موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم، حالا اگر باز هم از ما حمایت شود می‌توانیم به لیگ برتر کشور برویم و مطمئنم در آنجا هم موفق خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم