Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید در برابر ترفند‌های دشمنان حواسمان باشد گفت: اندیشه مقاومت ‌قوی‌ترین سلاح ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ‌ا‌ست. ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان٬ آیت الله خاتمی در خطبه‌های نماز عید فطر زنجان اندیشه مقاومت را قوی‌ترین سلاح ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: اندیشه مقاومت قوی‌ترین و محکم‌ترین سلاح برای ایستادگی ملت بوده و طبیعی است دشمن این اندیشه را نشانه گرفته و در صدد این است این سلاح را از ملت ایران بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حفظ استقلال و عزت بزرگترین نتیجه ایستادگی در برابر دشمن است افزود: دشمن همواره در برابر انقلاب در حال توطئه چینی است باید در برابر توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان حواسمان باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته دشمن 17 ناو جنگی خود را در منطقه آماده کرد و بعد از آن شروع به تهدید کرد ولی بعد از مدتی متوجه شد که تهدیداتش جواب نمی‌دهد افزود: مردم مقاومت کردند و دشمن متوجه شد که این اقدامشان نیز بی‌نتیجه است. 

‌نماز عید فطر اهواز به امامت نماینده ولی فقیه در خوزستان اقامه شد+تصویر‌نماز عید سعید فطر در آذربایجان شرقی اقامه شدنماز وحدت‌بخش عید فطر در شهرها و روستاهای استان کردستان اقامه شد

وی با اشاره به اینکه دشمن برای گفت‌وگو در گذشته شرط تعیین می‌کرد ولی در حال حاضر اعلام می‌کند که هیچ شرطی برای گفت‌وگو ندارد افزود: این اعلام شکست دشمن نتیجه مقام ملت ایران بوده است.

خاتمی با اشاره به اینکه پیشرفت در سایه همدلی و همزبانی حاصل می‌شود عنوان کرد: اگر مسئولان کمر همت ببندند ٬ مجادهدت٬ همدلی و همزبانی داشته باشند قطعا پیشرفت‌ حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هر جایی باشد دست از توطئه‌های خود برنمی‌دارد خاطر نشان کرد: دشمن شیطان بوده و از کارهای شیطنت آمیز خود دست برنخواهد داشت.

امام جمعه زنجان در ادامه به حضور پرشور ملت ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: این حضور ملت ایران و مسلمانان جهان در صحنه باعث خنثی شدن توطئه دشمن شد.

وی بیان کرد: در این روز صدای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل از تمام شهرهای استان و بیش از 100 کشور دنیا بلند شد.

خاتمی افزود: آمریکایی‌ها اول انتقال پایتخت رژیم جعلی به قدس را مطرح کرده و بعد از آن توطئه معامله قرن طرح کردند ولی هر دو مورد با شکست مواجه شده و به شکست خودشان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در همه زمان در خنثی کردن نقشه دشمنان در صحنه حضور داشتند گفت: در راهپیمایی روز قدس نیز با حضور پرشور خود در صحنه پیام مهمی را به جهان مخابره کردند.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این بیانیه با تاکید بر اینکه مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی محسوب می شود آمده است:
حجاب پرچم فرهنگ قرآن کریم و ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است. 

در عصر حاضر مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی بوده و طرح های شکست خورده ای نظیر چهارشنبه های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی های یواشکی هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

پروژه های برنامه ریزی شده توسط افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن، زندگی و آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

در این برهه از زمان از آنجا که مهمتر از میدان حقیقی، فضای مجازی افسارگسیخته و بی حساب و کتاب آن خصوصا در ایسنتاگرام، محل هجمه دشمنان نظام و انقلاب شده است، مطالبه برخورد داریم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله که  فرموده اند: "بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است" ، انجام کارهای ایجابی همچون نشست ها، همایش ها و تالیف از برنامه های همه ارگان ها در خصوص مساله حجاب و عفاف باشد.

امروز حضور مومنانه و مجاهدانه نیرو‌های مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارآمد بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی می شوند، قابل تقدیر و سپاس است.   

بدین وسیله، ما ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت استان گلستان، عملکرد شجاعانه نیرو‌های خدوم فراجا را ارج نهاده و از مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه‌های خود را آماج و سپر تیر‌های منافقان داخلی و دشمنان خارجی و ایادی آنها کرده اند تقدیر و تشکر می‌ کنیم.
از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم  توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می‌نماییم و از متولیان دستگاه‌های فرهنگی بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش می خواهیم فعالیت های فرهنگی، توجیهی و اقناعی خود را در درباره عفاف و حجاب بیشتر و فراگیر کنند.

دیگر خبرها

  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند