Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی زنجان، با بیان اینکه ملت بزرگ و ولایتمدار ایران همواره در برابر خواسته‌های نامشروع دنیای استکبار ایستاده‌اند، افزود: امروز آمریکا در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است و مقاومت ملت ایران باعث تغییر لحن آمریکا شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر جا همدل باشیم به پیروزی خواهیم رسید، ادامه داد: واکنش طبیعی هر ملت آزاده و با شرف در مقابل تهدید و زورگویی، مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی افزود: طبق فرمایش رهبری معظم جبهه مقاومت امروز قوی‌تر از هر روز دیگر است و شکست های آمریکایی‌ها در لبنان، عراق، سوریه و فلسطین، نمود اقتدار جبهه مقاومت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه استکبار جهانی از تفکر مقاومت ملت ایران همواره هراس داشته است، تلاش این کشور را برای شکستن مقاومت ملت ایران را طی ۴۰ سال اخیر یادآور شد و گفت: مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد.

خاتمی تاکید کرد: نتیجه مقاومت پیروزی و سرافرازی است و نتیجه عقب‌نشینی قطعاً ذلت و خواری است و ملت ایران نشان داد که مسیر مقاومت را برگزیده‌اند و در حال حاضر نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه مقاومت قوی‌ترین سلاح برای ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار است، افزود: پس طبیعی است که دشمن تلاش می‌کند این سلاح را از ملت بگیرد و روی اندیشه مقاومت ملت با ایجاد وسوسه کار کند، ولی باید در برابر این توطئه‌ها تیزهوش بوده و ایستادگی کنیم.

خاتمی به توطئه‌های مختلف طی ۴۰ سال بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حفظ استقلال، حفظ عزت است و باید برای داشتن آن تلاش کرده و در برابر توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر کشور بیش از هر زمان دیگر به تلاش و تدبیر نیاز دارد و همه باید برای توسعه کشور تلاش کنند، گفت: مسئولان اگر آستین‌ها را بالا بزنند و شبانه روز نداشته باشند و با مجاهدت و همدلی کار کنند و از مردم در امور استفاده کنند، قطعاً پیشرفت‌های بیشتری نصیب کشور خواهد شد.

خاتمی افزود: البته باید توجه داشت که مراقب کنیم آمریکا با چهره‌های مختلف به ما نزدیک نشود و ما با استقلال و اتکا به درون امور را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه به سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ر ه) اشاره کرد و گفت: هنوز با گذشت ۳۰ سال از رحلت امام خمینی (ره) اما نام و یاد آن پیر فرزانه در دل‌ها و قلب‌ها زنده است که اصل رمز ماندگاری آن هدف الهی امام راحل بود.

خاتمی با بیان اینکه منش و رفتار و اخلاق و فضایل الهی موجب شد که امام بر دل‌ها حکومت کند، افزود: امام خمینی (ره) نام همیشه زنده تاریخ است که با انقلاب سال ۵۷ همه معادلات جهانی را برهم ریخت.

وی با بیان اینکه شوق و اشتیاق و ارادت به امام خمینی (ره) بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز پابرجاست، افزود: انقلاب اسلامی امروز با رهبری مدبرانه جانشین صالح امام (ره) در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده و موجب سرافرازی نظام و صدور انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی شد.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند میراثی گران‌بها است، گفت: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید ویژه و اصلی بر حفظ و انتقال اهداف و ارزش‌های انقلاب به نسل آینده دارند..

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نشانه حقیقی یک ماه روزه داری حفظ اندوخته‌ها و درس‌های آن پس از ماه مبارک رمضان است، گفت: روز عید فطر بازگشت به فطرت الهی است.

وی ادامه داد: نورانیتی را که در یک ماه با تلاش و روزه‌داری به‌دست آورده‌اند را حفظ کرده و با برپایی محافل قرآن‌خوانی و نماز جماعت این فضا را در جامعه حفظ کنند.

کد خبر 4633631

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان علی خاتمی نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سردار ابوالفضل شکارچی عصر امروز در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار قهرمان شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه سردار شهید املاکی یک افتخار ملی برای همه ملت ایران بویژه مردم گیلان و شهرستان لنگرود است گفت: رهبر معظم انقلاب فداکاری ایشان را ستودند و از این سردار آزاده به عنوان قهرمان یاد کردند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم اگر مقاومت کنیم پیروزیم افزود: از دوران دفاع مقدس تاکنون به همه دشمنان آموختیم که ایران محل جولان هیچ بیگانه‌ای نیست. 
سردار شکارچی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون پاک شهداست گفت: امروز به برکت ایستادگی، مقاومت و جانفشانی شهدا، ایران اسلامی از کشوری که زمانی مستعمره بود به یک کشور مقتدر تبدیل شده است.
 معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نقطه مقابل تمدن غرب، تمدن اسلامی است افزود: امروز نمونه تمدن غرب را در بی اعتنایی کشور‌های غربی نسبت به تجاوز اسرائیل به غزه می‌بینیم.
سردار شکارچی با بیان اینکه سران برخی از کشور‌های عربی هم نه تنها از غزه حمایت نمی‌کنند بلکه حامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز هستند، گفت: شورای امنیت درخصوص نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، چندین بار قطعنامه صادر کرد که آمریکا نه تنها از این قطعنامه حمایت نکرد بلکه آن را وتو و در واقع از رژیم کودک‌کش صهیونسیتی حمایت کرد.
وی با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی در میادین نظامی و کشور‌های مقاومت برای دشمنان آشکار شده و آنان می‌دانند در این عرصه دیگر نمی‌توانند با ایران اسلامی وارد جنگ شوند افزود: آنان به جنگ نرم و شناختی روی آورده اند و در این جنگ افکار و اعتقادات جوانان را هدف گرفته اند.
معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تمرکز رهبر معظم انقلاب در این بیانیه موضوع جوانان است و بر این اساس همه وظیفه داریم تا مسیر را برای رشد جوانان و آشنا کردن آنان نسبت به آرمان‌های انقلاب هموار کنیم.
سردار شکارچی افزود: انتظار شهدا این است که با برگزاری یادواره‌های شهدا در مسیر معرفی آرمان‌ها و حفظ دستاورد‌های آنان گام برداریم.
همچنین پیش از آغاز مراسم یادواره سردار شهید املاکی، سردار شکارچی، سخنران مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار املاکی به همراه سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ حسن حبیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سابق سپاه قدس گیلان و جمعی از دیگر مسئولان با حضور در منزل سردار شهید املاکی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
سردار شکارچی در این دیدار با اشاره به ایثارگری‌های سردار شهید املاکی، از صبر و مقاومت خانواده این سردار شهید قدردانی کرد.
سردار شکارچی یادآور شد؛ کار و عمل خالصانه شهید املاکی سبب شد تفکر مقاومت و جهاد تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند و ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست و اذنابش را به زانو در بیاورد.
همچنین در پایان این دیدار، لوح سپاس به همسر سردار شهید املاکی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظایف خود در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • مقاومت و ایستادگی مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است