Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پدیده راهی سپاهان شد.

طرفداری- مرتضی منصوری، مدافع سابق تیم فوتبال پدیده شهرخودرو به سپاهان اصفهان پیوست. قرارداد منصوری با سپاهان سه ساله است.

گفتنی است که پیش از این سپاهان قرارداد امیر قلعه نویی را یک سال دیگر تمدید کرده بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد

جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با جمعی از مدیران و اصحاب رسانه امروز (پنجشنبه) برگزار و بخشی از مسائل و مشکلات موجود در این حوزه مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیران رسانه‌های اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مهمانسرای شهرداری اصفهان مهمان اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بودند و به بیان نظرات، پیشنهادات و خواسته‌های خود از مجموعه مدیریت شهری پرداختند.

رسانه‌ها موضوع افزایش و ارتقای تولید در جامعه را به‌طور تخصصی دنبال کنند

احمدرضا دهانی، سرپرست روزنامه کار و کارگر در اصفهان در این نشست با اشاره به موضوع پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های شهری گفت: با آغاز اجرای یک پروژه در شهر باید تیمی حرفه‌ای از رسانه با این پروژه پیوست پیدا کند تا روند اجرای پروژه در شهر قدم به قدم به اطلاع شهروندان رسد و در اختیار آن‌ها قرار گیرد که این موضوع در بحث امیدآفرینی نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: رسانه‌ها باید به این شعار به صورت تخصصی بپردازند، چراکه بسیاری از تولیدکنندگان به‌دلیل نوسان قیمت در بازار با شکست مواجه شدند و پرداختن به این موضوع و تحقق این شعار کمک ارزنده‌ای در رشد تولید و ارتقای اقتصاد کشور خواهد داشت.

در حمایت از رسانه‌ها باید به حفظ استقلال آن‌ها توجه شود

نفیسه راهداری، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روزنامه جام‌جم نیز در این نشست با اشاره به موضوع پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های شهری گفت: مجموعه مدیریت شهری یا سایر ارگان‌ها در اجرای طرح‌هایی که در حمایت از رسانه‌ها است، این حمایت باید به گونه‌ای باشد که در آن به حفظ استقلال و شرافت و شأن خبرنگاران و رسانه توجه ویژه شود، از این رو این حمایت باید در قالب موضوعی مشخص تعریف شده باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که در شهرداری اجرا می‌شود، می‌تواند پیوست رسانه‌ای داشته باشد، افزود: موضوع پیوست رسانه‌ای ضمن به‌روزرسانی آن به‌طور مرتب باید در راستای حفظ استقلال و حمایت رسانه‌ها قرار گیرد.

خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روزنامه جام‌جم ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری همچنین می‌تواند حمایت از رسانه‌ها را در قالب ایجاد تسهیلات تعریف کند یعنی رسانه‌ها در قالب ارائه خدمات رسانه‌ای خود بتوانند از امکانات و خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد به خوبی استفاده کنند.

راهداری گفت: برگزاری این جلسات در صورتی‌که ادامه پیدا کند و در آن به صورت موضوعی به مباحث مورد نظر پرداخته شود، به‌طور قطع نتیجه‌بخش خواهد بود، همچنین کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز می‌تواند از کمک رسانه‌ها برای بررسی و پرداختن به موضوعات فرهنگی و معضلات اجتماعی همچون مهاجرت استفاده کند.

رسانه باید وارد فضای دیجیتال شود

رضا صالحی‌پژوه، مدیر مسئول نشریه قاف قلم در این نشست با بیان اینکه رسانه باید وارد فضای دیجیتال شود، گفت: رسانه‌ها باید بتوانند از ابزارهای ارتباطی فضای مجازی به درستی استفاده کنند که نخستین مزیت آن ایجاد فضای رقابتی است، مزیت دوم کاهش هزینه‌های چاپ و نشر و سومین مزیت بهبود تجربه مشتری است و وقتی مخاطب احساس کند از این ارتباط تجربه خوبی به‌دست آورده است، به‌طور مداوم مشتری رسانه خواهد شد که این موضوع به اقتصاد و اعتبار رسانه کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: دیجیتالی‌شدن رسانه یک تغییر نیست بلکه یک نسل است و رسانه نیز یک ابزار است و پیام و محتوای آن باید گریدبندی شده و کیفیت آن مورد سنجش قرار گیرد.

صالحی ادامه داد: مدیران رسانه‌ها باید به ارتقای مدل ارتباطی خود که منجر به ارتقای کیفی محصولات رسانه‌ای می‌شود، بپردازند، همچنین نقدهای ما در رسانه باید اثرگذار باشد، از این رو نقدهای حرفه‌ای یا تکنیکال که به بررسی فرایندها و رویدادها می‌پردازد، ارزشمند است و نباید در کنار نقدهای غیرحرفه‌ ای قرار گیرد.

رسانه‌های داخلی و محلی به حمایت معنوی نیاز دارند

فاطمه شفیعی، سرپرست روزنامه شرق در اصفهان گفت: حمایت از رسانه‌ها تنها نباید به صورت مادی باشد، بلکه در شرایط فعلی رسانه‌ها نیاز بیشتری به حمایت معنوی دارند، از این‌رو برگزاری نشست‌های تخصصی و کلاس‌های حرفه‌ای برای آموزش گزارش‌نویسی و شیوه صحیح روایت‌ گری می‌تواند ازجمله حمایت‌های معنوی برای رسانه و اصحاب فرهیخته آن باشد.

وی افزود: درواقع حمایتی که می‌توان در حال حاضر از رسانه داشت، شناساندن ارزش‌های خبری و آموزش سواد رسانه در ادارات و به مدیران روابط عمومی و خبرنگاران است.

شفیعی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی و در تمام دنیا اولویت با رسانه و اطلاع‌رسانی است، گفت: بیشتر سیاست‌گذاری‌ها در جهان بر مبنای رسانه انجام می‌شود و بیشتر امور ابتدا از کانال رسانه عبور می‌کند، همچنین بسیاری از واکنش‌های مردم به مباحث مختلف زیست‌محیطی و اجتماعی از طریق کسب اطلاعاتی است که از رسانه‌ها منعکس می‌شود.

به گزارش ایمنا، در نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های اصفهان با اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر این کلان‌شهر که با حضور مدیران رسانه‌ها و اعضای این کمیسیون تشکیل شد، مدیران و خبرنگاران حاضر در جمع نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و برای رفع مشکلات موجود و شکل‌گیری تعاملات بیشتر رسانه‌ها با مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها به بحث و بررسی موضوعات مختلف در این زمینه پرداختند.

کد خبر 747903

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!