Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد اروند در پيامي عيد سعيد فطر عيد بندگي را به مسلمين جهان بخصوص مردم اروند تبريک گفت.


به گزارش خبرگزاري آريا از منطقه آزاد اروند ؛ متن پيام تبريک همايون قنواتي  مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد اروند به مناسبت عيد سعيد فطر به شرح ذيل است:


بسم الله الرحمن الرحيم 


اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِياَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ

عيد فطر فرصت مناسبي است که قدر لحظه لحظه هاي زندگي را بدانيم و در راستاي تعالي رفتار و گسترش فرهنگ محبت به ديگران که از آموزه هاي  مهم ماه پرخير و برکت رمضان است گام هاي عملي برداريم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 عيد سعيد فطر عيد بندگي و يکي از زيباترين اعياد در دين اسلام است استشمام عطر خوش بوي عيد فطر از پنجره ملکوتي رمضان گواراي وجود پاکتان. باد .


اميدوارم در اين عيد عزيز که سپاس نعمتي هايي است که در ماه رمضان نازل شده است  پاداش افطارهاي خالصانه خود را با  مهر قبولي انفاق‌هاي خود  به قصد قربت را گرفته باشيم و توفيق بر طاعت و اطاعت، توبه و تهذيب نفس را آموخته  وهمواره محرومان و گرسنگان رابه ياد داشته باشيم و از آتش غفلت و رهيدگي از زنجير نفس به دور باشيم.

ان شاءالله خداوند خروج از اين ماه مبارک را براي ما مقارن با خروج از تمامي گناهان قرار بدهد. آمين

اينجانب اين عيد فرخنده را به  شما عاشقان و دلدادگان صيام تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم. به اميد خداوند متعال طاعات و عبادات شما مردم مسلمان، مومن و متعهد بخصوص مردم عزيز آبادان و خرمشهر مورد قبول درگاه احديت قرار گرفته باشد .

همايون قنواتي

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد اروند


پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پيام تبريک مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اروند عيد سعيد فطر عيد بندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش