Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:08:52 GMT

حبس 1365 زندانی غیرعمد در سطح استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۹۴۹۳

حبس 1365 زندانی غیرعمد در سطح استان تهران

به گزارش گروه خبر برنا، منوچهر رحمانی در آیین گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در شهر آبسرد شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بزهکار نیستند بلکه صرفاً بدهکار هستند اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۱ زندانی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتند که توانستیم ۲۱ میلیارد تامین و رضایت شاکیان این افراد را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بزرگترین خیرین خود شکات هستند زیرا طبق آمار ۸۰ درصد از شکایت‌های مطرح شده با گذشت شکات به نتیجه رسیده و حل و فصل شده‌اند.

رحمانی همچنین با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان دماوند گفت: سال ۹۶ از زندان این شهرستان ۱۹ نفر آزاد شدند که در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند و با پرداخت ۳۹۷ میلیون تومان از طریق ستاد دیه استان این افراد آزاد شدند.

وی افزود: در دماوند طی سال گذشته نیز در مجموع ۱۲ نفر که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند با پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان از طریق ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: البته آمار آزادی زندانیان دماوند بیشتر از این است زیرا برخی از آنان به زندان اوین در تهران منتقل شده اند و پس از آزادی نام آنان در زندان اوین ثبت شده است.

هم‌اکنون در شهرستان دماوند ۱۲ نفر با جرائم غیرعمد در زندان هستند که امید است با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومانی جمع‌آوری شده در مراسم گلریزان یاد شده تعداد 8 نفر از این افراد از بند رهایی یابند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران دماوند دیه زندان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا سلطانی افزود: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی در زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند و این زندان در اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.
 سلطانی گفت: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص داده و با اشتغال آنان موافقت شد.همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته رئیس زندان مراغه در این جلسه ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و هفت پرونده آزادی مشروط بررسی و نیز با آزادی پنج زندانی پس از پایان مرخصی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • متصدی سلاح «زنگار» مقصر شناخته شد/ ۱۸ ماه زندان