Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير عامل سازمان بهشت زهرا(س) با بيان اينکه آخرين هماهنگي ها با نهادها و دستگاه هاي اجرايي انجام شده است، گفت: در در بازديدهاي امروز تمام مسئولين لشکري و کشوري از اقدامات شهرداري تهران، ابراز رضايت کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شهرنوشت، سعيد خال در بازديد از ستاد شهرداري تهران در مراسم بزرگداشت سي امين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) گفت: در راستاي تحقق سياست هاي شهرداري تهران و مسئوليتي که به معاونت خدمات شهري داده شد، سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداري حرم مطهر از يک ماه گذشته به عنوان مکاني که اين رويداد مهم در آن اجرا مي شود، برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام و ايجاد ستادهاي فرعي را پيگيري کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: محوطه 750 هکتاري سازمان بهشت زهرا(س) و حرم حضرت امام خميني(ره) از هر حيث آماده حضور زائران رهبر انقلاب است.
مدير عامل بهشت زهرا(س) عنوان کرد: ارائه خدماتي از قبيل نظافت، رسيدگي به فضاي سبز، پيش بيني مباحث زير ساختي، ترافيکي، آب، تاسيسات و ... انجام شده و آماده حضور مردم هستيم.
خال ادامه داد: آخرين هماهنگي ها با نهادها و دستگاه هاي اجرايي از جمله آتش نشاني، اورژانس، هلال احمر، بسيج سپاه، ارتش، نيروي انتظامي و تمامي نهادهاي دخيل انجام شده است.
وي در خصوص ديگر اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) گفت: آماده سازي 2600 چشمه سرويس بهداشتي، برپايي 15 ايستگاه صلواتي، ايستگاه هاي «از من بپرسيد»، ايستگاه ستاد گمشدگان، شاتل هاي برقي مخصوص مهمان هاي خارجي، مفروش کردن 25 هزار متر مربع از صحن هاي حرم، کاشت گل و گياه و توسعه فضاي سبز به ويژه ورودي شرقي که امسال بازگشايي مي شود، نصب 500 تابلوي اطلاع رساني تعيين مسير، استقرار 20 دستگاه مه پاش و ... جهت رفاه بيشتر هم وطنان انجام شده است.
مدير عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصريح کرد: از صبح که در بازديدها حضور داريم تمام مسئولين لشکري و کشوري، فرمانده سپاه پاسداران تهران بزرگ و ... از اقدامات شهرداري تهران، ابراز رضايت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ابراز رضايت مسئولان کشوري لشکري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود