Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@00:07:22 GMT

افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۰۶۲۹

پول‌نیوز -  رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش تعداد خودروها و همچنین سنگین شدن ترافیک نسبت به روز گذشته خبر داد.
سرهنگ رضا عزیزی ، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شروع تعطیلات از روز گذشته ترافیک پرحجم در محور حاکم شد و با ورود مسافران بیشتری به استان همدان امروز شاهد افزایش تردد و سنگین شدن ترافیک هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این سطح از ترافیک تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد و مسافران همچنان به استان همدان سفر کنند اما از ساعات پایانی پنجشنبه و روز جمعه، ترافیک در مسیر برگشت و محورهای خروجی استان سنگین خواهد شد.
سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادفی که منجر به فوت و یا خسارت شدید شود نداشته‌ایم و عوامل پلیس راه در محورها مستقر هستند تا از بروز حوادث تلخی چون تصادف جلوگیری کرده و در حال خدمات رسانی به مسافران و گردشگران باشند.
رئیس پلیس راه استان همدان در پایان توصیه کرد: برای داشتن سفری ایمن و بی‌خطر مهم‌ترین اصل، رعایت نکات ایمنی رانندگی و سرعت مجاز است که رانندگان با رعایت و انجام این اصل می‌توانند خود را در برابر حوادث ناگوار و جبران نشدنی ایمن سازند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ترافیک همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی