Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@23:31:31 GMT

خواننده بهترین فیلم جشنواره فجر امسال کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۰۷۲۹

به گزارش پارس نیوز، 

محسن چاوشی یک قطعه موسیقی برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» خواند که این قطعه در قالب یک موزیک ویدیو توسط حمید نجفی راد ساخته شده است.

تازه‌ترین فیلم نرگس آبیار از ۱۵ خردادماه در سینماهای کشور اکران می‌شود.

نرگس آبیار کارگردان به همراه برخی از عوامل در روز چهارشنبه ۱۵ خرداد در سانس‌های ۱۴:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۶ در سینما کورش میزبان تماشاگران خواهد بود همچنین قرار است روز پنجشنبه ۱۶ خرداد نیز در سانس‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سینما استقلال همراه با مردم به تماشای فیلم بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳ بخش کاندیدای دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و «بهترین چهره پردازی» را از آن خود کند.

کلیپ موزیک ویدیو فیلم «شبی که ماه کامل شد» توسط حمید نجفی راد ساخته شده و قرار است این کلیپ در تاریخ ۲۴ خرداد به شکل رسمی منتشر شود.

این فیلم به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی تولید شده و پخش آن به عهده نور تابان است.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی کورش استقلال جشنواره فیلم فجر شهر تهران عشق مهاجرت ایران جشنواره فیلم فجر شهر تهران فیلم سینمایی کورش مهاجرت محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است