Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:10:22 GMT

خبر یورونیوز عربی درباره برانکو والاهلی(متن کامل)

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۱۱۵۰

یک منبع نزدیک به باشگاه الاهلی فاش کرده، برانکو ایوانکوویچ فصل بعد مربی این تیم عربستانی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از" یورواسپورت عربی"  برانکو ایوانکوویچ از سال 2015 هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده داشته و سال گذشته توانست با این تیم به فینال آسیا برسد که در فینال مغلوب کاشیما آنتلرز نماینده کشور ژاپن شد، ولی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا آنها پائین تر از السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکورازبکستان در مرحله گروهی چهارم شدند و از صعود به مرحله بعدی باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه الاهلی مدتی است در فکر انتخاب مربی فصل آینده  خود هستند تا برای اردوی آماده سازی اشان که در جولای و در کشور استرالیا برنامه ریزی شده است، شرایط مناسبی داشته باشند و با آمادگی به دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال تیم هموطن و رقیب دیرینه برسند.


مدیران الاهلی در فوریه پائولو گوئده آرژانتینی را از کار برکنار کردند مربیگری و یوسف عنبر را به عنوان مربی موقت انتخاب کردند و سپس فوساتی به عنوان سرمربی بعدی تیم انتخاب و معرفی شد. با این حال فوساتی هم حضورش دوامی نداشت و این عنبر بود که بار دیگر هدایت الاهلی را  به صورت موقت در دست گرفت و تیم را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

 

 

فوساتی 66 ساله در 15 بازی هدایت الاهلی را برعهده داشت؛ 8 باخت، 5 پیروزی و 2 تساوی اما نتایجی نبودند که او را در تیم حفظ کنند.

 

برانکو ایوانکوویچ در سال 2011 هدایت تیم فوتبال الاهلی را در اختیار داشت ولی مدیریت باشگاه پس از اینکه او رتبه چهارم را در فصل 2012-2011 کسب کرد، حکم اخراج او را صادر کرد.

 

برانکو ایوانکوویچ با دستیاری در تیم ملی کرواسی در سال 1989 کار خود را آغاز کرد و سپس به عنوان مربی تیم فوتبال هانوفر انتخاب شد. او سپس در تیم ملی ایران، تیم فوتبال دیناموزاگرب، شاندونگ، الاهلی و درنهایت پرسپولیس فعالیت داشته است.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟

یحیی گل‌محمدی تا این لحظه گزینه اصلی باشگاه تراکتور است و در صورتی که حضور این مربی در تبریز منتفی شود، نفر بعدی یک گزینه خارجی خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که هشت روز از جدایی پاکو خمس می‌گذرد، همچنان سرنوشت نیمکت سرخپوشان تبریزی مشخص نیست و هر روز نام‌های مختلفی به‌عنوان گزینه احتمالی تراکتور مطرح می‌شود.

تا این لحظه یحیی گل‌محمدی همچنان گزینه اصلی مدیران باشگاه تراکتور برای حضور روی نیمکت این تیم است و تلاش‌ها برای حل مشکل این مربی ادامه دارد.

گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد

مدیران تراکتور همسو با گل‌محمدی، مذاکراتی با قربان بردیف نیز انجام داده‌اند که این مربی اعلام کرده تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه نمی‌تواند به تبریز بیاید.

در این شرایط امروز شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن مطرح شد که این موضوع صحت ندارد و مدیران تراکتور فعلاً تمام تمرکزشان را روی جذب گل محمدی گذ‌اشته‌‌اند و در صورتی که این اتفاق نیفتاد، همچنان نصرتی مسئولیت فنی این تیم را بر عهده خواهد داشت تا قرارداد قربان بردیف با تیم قبلی خود به اتمام برسد و این مربی ترکمنستانی بار دیگر به تبریز بازگردد. این اتفاقات البته تا این لحظه است و این احتمال وجود دارد که در ادامه اتفاقات دیگری رخ دهد.

تراکتور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه 7 اردیبهشت به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره