Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم سینمایی «قصر شیرین» گفت: سال گذشته در فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی و همچنین «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی به ایفای نقش پرداختم که خوشبختانه قصر شیرین به تازگی اکران خود را آغاز کرده است.

ژیلا شاهی بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: سال گذشته در فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی و همچنین روزهای نارنجی ساخته آرش لاهوتی به ایفای نقش پرداختم که خوشبختانه قصر شیرین به تازگی اکران خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اکران فیلم جدید رضا میرکریمی تاکید کرد: این فیلم تجربه جالبی برای من بود و حال که اکران شده حال و هوای خوبی را پشت سر می‌گذارم، خوشحالم که با این فیلم کاندید سیمرغ بلورین جشنواره شدم و امیدوارم در چرخه اکران هم اتفاقات خوبی برای اثر بیفتد.

وی درباره همکاری با آرش لاهوتی در فیلم روزهای نارنجی اضافه کرد: این نخستین فیلم بلند سینمایی آرش لاهوتی بود. وی کارگردان بسیار خوبی است و پیش از این چندین مستند با کیفیت ساخته است. از نظر من همکاری با لاهوتی اتفاق بسیار خوب و جذابی بود زیرا از جمله کارگردانان مستقل سینمای ایران و همیشه سر کار بازیگر را برای ایفای نقش آزاد می‌گذارد.

بازیگر درباره سختی بیان دیالوگ‌های فیلم سینمایی روزهای نارنجی با لهجه زابلی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی من در فیلم روزهای نارنجی ایفای نقش با لهجه زابلی بود که کار را برای من به شدت سخت کرده بود اما با همکاری مشاور لهجه و سایر بازیگران مرتفع شد.

شاهی خاطرنشان کرد: روزهای نارنجی تجربه پر خاطره ای نه تنها برای من بلکه برای سایر عوامل بود. امیدوارم باز هم بتوانم تجربه همکاری با لاهوتی را در آثار بعدی خود تکرار کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قصرشیرین حامد بهداد اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد
  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم