Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:29:57 GMT

ترافیک نیمه سنگین درمحور اهر-کلیبر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۲۱۴

ترافیک نیمه سنگین درمحور اهر-کلیبر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های استان اظهار داشت: حرکت خودرو‌ها در جاده‌های استان روان است و مشکلی در این خصوص نداریم.

 وی با بیان اینکه حجم خودرو‌ها در برخی مسیر‌ها همچون محور توریستی اهر، کلیبر و جلفا سنگین است، افزود: از روز گذشته شاهد افزایش خودرو‌های ورودی به استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئن در جاده‌ها توسط رانندگان خاطرنشان کرد: رانندگان باید پیش از سفر برون شهری، نسبت به سلامت فنی خودرو توجه جدی داشته باشند.

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقیبا اشاره به بیشترین علل حوادث در جاده‌های استان افزود: بیشترین عمده تصادف‌ها انحراف، سبقت غیرمجاز و عدم توجه راننده به جلو بوده است.

کریمی‌نژاد ادامه داد: رانندگان و مسافران باید علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، سرعت مطمئنه را رعایت کنند و کمربند ایمنی را ببندند.

وی از رانندگان خواست تا قبل از مسافرت‌های بین‌شهری از وضعیت فنی، لاستیک‌ها، سیستم‌های روشنایی و سالم بودن خودرو‌ها اطمینان حاصل کرده و در صورت نیاز به امدادرسانی و اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها تلفن ۱۱۰ را شماره گیری کنند.

 

انتهای پیام/

افزایش خودرو‌های ورودی به استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک عیدفطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • مراجعه بیش ۷ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین